صبح صادق >>  مجازستان >> پرونده
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۶۳۸۱۶

نکته‌گرام

حسن عابدینی، فعال رسانه: یحیی السنوار از طراحان عملیات افسانه‌ای طوفان‌الاقصی جانشین شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شد که به ‌دست باند جنایتکار مورد حمایت آمریکا ترور شد. باور به آزادی فلسطین از نهر تا بحر، ارتباط با رهبران مقاومت و مرد میدان جهاد با رژیم صهیونیستی از ویژگی‌های ممتاز اوست.

مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان: رضا رسایی اعدام نشد، قصاص شد. او قاتل شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بود و براساس نظریه پزشکی قانونی، «علت تامه فوت»، ضربه چاقوی متعلق به غلامرضا رسایی بوده است. حکم رسایی پنج ماه پس از تأیید در دیوان عالی کشور و تلاش برای اخذ رضایت اولیای دم اجرا شد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز وطن ما ایران عزیز، اصحاب قلم و کتابت و روایت، همان‌ها که وجودشان مملو از عشق به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آب و خاک و فرهنگ و تاریخ و تمدن این سرزمین کهن بوده و قلب‌شان به این عشق می‌تپد و عصاره این عشق را در نوشتارها و گفتارها و روایت‌های خود جاری و ساری ساختند، تبریک می‌گویم.

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه: در تماس تلفنی با همتایانم از سوئیس و مالت و در پاسخ به تماس تلفنی همتای انگلیسی که همه عضو شورای امنیت ملل متحدند، تأکید کردم بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم اشغالگر موجب جری‌تر شدن رژیم در تداوم جنگ و خونریزی و تسری بی‌ثباتی و ناامنی در سطح منطقه شده‌ است.

سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: استقبال گرم مردم عزیز سراسر کشور از طرح نشاندار کردن مالیات‌ها؛ پس از ایجاد زمینه انتخاب محل مصرف مالیات از سوی پرداخت‌کنندگان مالیات (اصناف) 1320 طرح و پروژه به صورت کامل از جانب مردم از این مسیر تأمین اعتبار شد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید، ان‌شاءالله.

محمد رضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور: صدای بی‌صدایان بودن و پلی برای آگاهی و روشنگری گوهری است که شُکرانه‌ آن، نگاهبانی شرافتمندانه از این موهبت است. روز خبرنگار را که فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از تلاش‌ها و روشنگری‌های اصحاب رسانه است، به اهالی قلم، رسانه و خبر تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی: زائران اربعین که امسال از طریق جاده عازم عتبات عالیات هستند، تغییرات چشمگیری را در مسیرهای منتهی به مرز مهران (پایانه شهیدسلیمانی) مشاهده می‌کنند. روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان ایلام و نصب ۳۶ کیلومتر حفاظ بتنی و رفع نقاط حادثه‌خیز و... برای امنیت و سلامت زائران عزیز انجام شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات