حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۶۱۶۱۳

۴۰۰ مجلس برای بزرگداشت شهید رئیسی؛ هیأتی‌ها در هپکو عزاداری می‌کنند

هیأت‌های کشور فردا به مناسبت چهلم شهدای خدمت در ۴۰۰ نقطه که محل خدمات آیت‌الله رئیسی بوده، مجالس بزرگداشت «حماسه جمهور» برپا می‌کنند.

همزمان با فرارسیدن چهلم شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، هیأت‌های مذهبی با راه‌اندازی پویش #حماسه_جمهور ، مجاهدت‌ها و اقدامات خرد و كلان آیت‌الله رئیسی، بازكردن گره‌هاى كور و به ويژه گفتمان عظيم مقاومت و مجاهدت و پيشبرد اين نگاه در جهان را روایت خواهند کرد.همزمان با هفتم تیرماه، چهلمين روز شهادت آيت‌الله رئيسى و همراهان، بناست مراسم بزرگداشت در هيأت‌ها برگزار شود.

۴۰۰ مجلس برای بزرگداشت شهید رئیسی؛ هیأتی‌ها در هپکو عزاداری می‌کنند

در ۴۰۰ نقطه که محل خدمات آیت‌الله رئیسی بوده مانند كارگاه‌ها و كارخانه‌هاى احياء شده، مجالس بزرگداشت از سوی هیأت‌های مذهبی با عنوان «حماسه جمهور» برگزار می‌شود و تلاش‌ها، دستاوردها، خدمات و ويژگى‌هاى شهيد رئيسى و همراهان بیان خواهد شد.کارخانه هپکو اراک و کارخانه نیشکر هفت تپه از محل‌های اصلی برگزاری بزرگداشت حماسه جمهور توسط هیأت‌های مذهبی است.یکی دیگر از اقدامات و رویدادهای هیأت‌های مذهبی در این ایام، برپایی ۱۰ هزار موکب خدمت است که توسط مساجد و هیأت‌ها در محلات سراسر ایران برپا می‌شود. این موکب‌ها با عنوان پویش #موکب_خدمت_محله بنا دارد حماسه تشییع شهدای خدمت را تکمیل کند و حماسه انتخابات را رقم بزند.هیأتی‌ها در این موکب‌ها، به یاد شهدای خدمت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و فرصتی هم برای گفت‌وگو با مردم خواهند داشت تا رسالت جهادتبیینی خود را میسر کنند.برپایی گعده‌های جهاد تبیین ویژه انتخابات، برپایی تریبون آزاد انتخاباتی، ایستگاه پشت‌نویسی ماشین‌ها، برپایی نمایشگاه و پخش مناظره‌های انتخاباتی و ... از برنامه‌های این موکب‌های خدمت‌رسان خواهد بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات