صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۶۰۵۰۳

توصیفات کم‌نظیر امام خامنه‌ای از شهید رئیسی/ "دلم سوخت"

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان سخنرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به بیان برخی ویژگی‌های مهم شهید آیت‌الله رئیسی پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از  بیانات خود در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی فرمودند: رئیس جمهور عزیز و پرکار و همراهان ایشان افراد شایسته و مومنی بودند.

ایشان افزودند: آقای رئیسی عزیز و همراهانشان در راه خدمت به مردم کشته شدند؛ آنها را شهدای خدمت می‌دانیم.درباره رئیس جمهور عزیز ما، همه اعتراف کردند که مرد کار و خدمت و صفا و صداقت بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: بعد از فقدان رئیس جمهور عزیز همه جریان‌ها از خدمات او حرف میزنند؛ دلم برای رئیسی سوخت، برخی در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند از این حرفها بزنند. آقای رئیسی مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت و دوپهلو صحبت نمی‌کرد همه اینها برای روسای جمهور آینده ما و سیاستمداران ما یک سرمشق است.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کشور علی‌رغم از دست دادن رئیس جمهور توانست آرامش و امنیت خود را به طور کامل حفظ کند و  این اجتماعات مردم ایران در معادلات منطقه اثر خواهد گذاشت.

ایشان عزاداری مردم برای رئیس جمهور عزیز را یک حماسه توصیف کردند و گفتند:  یک واکنش به مصیبت این است که انسان ایستادگی کند و از مصیبت یک فرصت بسازد.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: اجتماعات مردم نشان داد ملت ایران پرانگیزه و خسته نشو است و دلبستگی عاطفی به مسئولانشان دارد. اجتماعات مردم نشان داد، مردم طرفدار شعارهای انقلاب هستند، چون رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود و این اجتماعات در معادلات منطقه اثر خواهد گذاشت.

- حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات