تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۶۲۲۳۷

آنروا: ۲۰۰۰ کارمند ما در جنگ غزه کشته شدند

کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) امروز (دوشنبه) در سخنانی از کشته شدن شمار بالایی از کارمند این آژانس در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به نقل از خبرگزاری سما، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا در این باره اعلام کرد: حدود ۲۰۰۰ نفر از کارکنان ما تا کنون در طول جنگ در نوار غزه کشته شده‌اند و نهادهای ما در نوار غزه از ابتدای جنگ هدف عملیات نظامی اسرائیل بوده‌اند.

کمیسر کل آنروا گفت: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و باید هر چه سریعتر آتش‌بس برقرار شود؛ چراکه ما به آتش‌بس فوری در غزه و ارائه کمک‌های بشردوستانه به ساکنان آن نیاز داریم.

وی همچنین با اشاره به توقف کمک‌های آمریکا به آنروا، افزود: تعلیق حمایت آمریکا از آژانس بر ارائه کمک‌های بشردوستانه به ساکنان نوار غزه تأثیر منفی گذاشت.

 با گذشت ۲۷۶ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آنروا ، جنگ غزه ، فلسطین ، بصیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات