صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۶۲۵۹۹

نکته‌گرام

امیرعلی ابوالفتح: مردی که رئیس‌جمهوری اوکراین را رئیس‌جمهوری روسیه معرفی می‌کند و نام معاون خود را به اشتباه نام رئیس‌جمهوری سابق می‌خواند، اصرار دارد همچنان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری باشد و چهار سال دیگر در کاخ سفید بماند. اعتماد به نفس بایدنی.
 
علی بهادری‌جهرمی: مطالبات صنفی در ۳۳ ماه گذشته بی‌پاسخ نماند. قانون رتبه‌بندی معلمان پس‌ از ۹ سال و قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پس‌از ۱۵ سال معطلی اجرا شد. پشت‌نوبتی‌های بهزیستی صفر شد. همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در مسیر اجرا قرار گرفت.
 
آیت‌الله میرباقری: محرم حقیقتی تکرارناپذیر است؛ اما در ماه محرم هر سال‌ـ که تکرار می‌شود‌ـ حقیقتی از محرم حقیقی نازل شده و دری به سوی محرم حقیقی بر عالم دنیا باز می‌شود؛ لذا خیلی از فیوضاتی که در آن محرم حقیقی نازل شده است، در دسترس خواهند بود.
 
«کریس گونیس» سخنگوی سابق آنروا: بیشتر کمک‌هایی که از طریق هوایی به غزه ارسال می‌شود، در دریا فرود می‌آیند و به دست مردم غزه نمی‌رسد و هدف از آن کمک به مردم فلسطین نیست؛ بلکه اجرای نمایشی بر روی صفحه‌های تلویزیونی است!
 
عبدالرحیم انصاری: رفته بود لب مرز لبنان از خط مقدم بازدید کند. آنجا می‌گوید حتی توافق با حماس نیز پایان جنگ با حزب‌الله نیست؛ نیم ساعت بعد حزب‌الله با از کار انداختن تمام سیستم‌های رهگیری پایگاهی که در آن حضور داشت، محل ایستادنش را شخم می‌زند تا بداند درگیری با حزب‌الله با سایر جبهه‌ها متفاوت است.
 
مهدی محمدی: در شرایطی که وضعیت در منطقه بسیار حساس است و مقاومت در آستانه وضعیتی خطیر قرار دارد، نامه آقای پزشکیان به جناب سید نصرالله و تأکید بر حمایت پرقدرت از مقاومت در دولت جدید، سیگنال بسیار ارزشمندی است.
 
محمدرضا طاهری: انتخابات تمام شد، به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و یکدل باشیم. کشور نیاز به وحدت دارد. ان‌شاءالله خدا رئیس‌جمهور محترم را کمک کند.
 
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار، زیرساخت‌های فنی و حقوقی لازم برای «تماس تصویری بدون اینترنت(ViLTE)» در اپراتورهای اصلی راه‌اندازی شد. این امکان در برخی از گوشی‌های موجود در بازار فعال شده و در حال رایزنی با سایر تولیدکنندگان گوشی‌ برای فعال کردن این قابلیت هستیم.
 
حسن عابدینی: غرب در حال درک این واقعیت است که منافقین صرفاً گروهی تروریستی نیست که فقط به ترور، جاسوسی و خیانت بسنده کند؛ بلکه فرقه‌ای است که هر جا پا می‌نهد، منافع ملی میزبانانش را نیز به خطر می‌اندازد. فرقه‌ای که ۴۵ سال به سرزمین مادری خنجر زده است، به دیگران وفادار نمی‌ماند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات