صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۶۴۲۰۴

قدردانی و تبریک دبیر شورای انقلاب فرهنگی به روسای جمهور و مجلس

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور به خاطر حسن تدبیر، از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و ایجاد وفاق ملی تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز (پنجشنبه) پیام قدردانی خود به روسای قوه مجریه و مقننه را پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

وی در پیام به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام وزرای پیشنهادی را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است: کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام وزرای پیشنهادی که روزی با شکوه را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد را به جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.
این رویداد مهم نشان از حسن تدبیر و درایت جنابعالی در ایجاد همبستگی و وفاق ملی دارد و به فضل پروردگار دولت چهاردهم با پشتوانه آرای بالای نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و انجام مأموریت‌های راهبردی خود موفق و سربلند خواهد بود.
توفیق روزافزون الهی جنابعالی و دولت محترم را از خداوند متعال خواستارم.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی در پیام به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از حسن تدبیر وی در رأی اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و ایجاد وفاق ملی تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: رأی اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم منجر به وفاق و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه شد و روزی مبارک در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی در همبستگی میان قوا در پیشبرد اهداف عالی کشور را رقم زد.

بدینوسیله از حسن تدبیر جنابعالی به‌عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی در ایجاد وفاق ملی تشکر و قدردانی می‌کنم و ان‌شاءالله شاهد تعامل روزافزون ارکان مختلف کشور برای سربلندی کشور عزیزمان باشیم.
توفیق روزافزون الهی شما برادر ارجمند و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

مراسم رای اعتمادِ وزرای پیشنهادی «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران، دیروز، چهارشنبه -۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳- در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و تمام ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم، رای اعتماد ۲۸۸ نماینده حاضر در خانه ملت را از آنِ خود کردند.

تاکنون ۱۴ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده‌ است؛ ابوالحسن بنی‌صدر، شهید محمدعلی رجایی، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد، حجت الاسلام حسن روحانی و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و مسعود پزشکیان، ۹ رئیس جمهوری اسلامی ایران هستند که تا به امروز وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده‌اند.

«مسعود پزشکیان» پس از آیت‌الله خامنه‌ای، علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی، چهارمین رئیس‌جمهوری است که تمام وزرای پیشنهادی‌اش رای اعتماد نمایندگان ملت را به خود جلب می‌کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات