صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۶۶۱۵۴
روی خط

نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است

۰۹۹۰۰۰۰۸۹۸۲/ سلام. یادداشت قبیله عشق «پهلوان کوچک» خیلی دوست‌داشتنی بود. زنده باد. مصاحبه‌تان هم با «سهیل سلیمی» خیلی خوب و خواندنی بود. خسته نباشید. / «محمدحسین از کرج»    

۰۹۱۶۰۰۰۸۷۹۰/ با سلام خدا قوت، بنده همسر جانباز ۵۰ درصد از شوش دانیال (ع) هستم؛ سال ۹۶ به کمیسیون دعوت شدم برای اعمال تبصره ماده ۳۸، رأی هم آوردم و تمام مدارک تحویل داده شده است؛ ولی هیچ خبری از حقوق تبصره ماده ۳۸ نیست، لطفاً پیگیری کنید.

۰۹۱۲۰۰۰۸۹۴۹/ حفظ، حراست و صیانت از امنیت و منافع ملت از مرز‌ها در فضای مجازی که امروز بسیار حساس و سرنوشت‌ساز شده است، مانند دیگر مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی ضروری است به نیرو‌های مسلح کشور سپرده شود. خسارت‌ها و آسیب‎های مختلف را در سال‌های اخیر نباید فراموش کرد. متولیان و دولتمردان امید است به سرعت اقدام کنند. / همدانی    

۰۹۱۸۰۰۰۰۳۶۸/ با سلام، چندین سال است که ساتر لباس به کارکنان واگذار نکرده است. لطفاً به اطلاع مسئولان برسانید.

۰۹۱۲۰۰۰۸۴۵۷/ اینکه مجموعه سپاه در این روز‌ها به فکر دانش‌آموزان مناطق محروم است و به نوشت‌افزار و مدرسه دانش‌آموزان توجه می‌کند، بسیار جای شکر و سپاسگزاری دارد. از شما می‌خواهم که پیام تشکر ما را به مسئولان برسانید.

۰۹۱۵۰۰۰۴۴۷۴/ سرگرمی‎های روزمره زندگی نباید ما را از نورانیت و طهارت شهیدان دور کند. برای شادی روح شهدا صلوات

۰۹۱۷۰۰۰۳۳۵۲/ همه در دوران ابتدایی خوانده‌ایم که دو میلیارد بیشتر از ده میلیون است؛ اما این روز‌ها چه شده است که ده میلیون صهیونیست در مقابل دو میلیارد مسلمان ایستاده و گردن کشی می‌کنند و به ظالمانه‌ترین شکل کشتار راه می‌اندازند؛ اما کسی جلودارشان نیست.

۰۹۱۶۰۰۰۲۲۸۵/ خون‌های ریخته شده مردم غزه و لبنان به زودی موجودیت رژیم صهیونیستی را نیست و نابود خواهد کرد. این وعده خداست که جبهه حق پیروز است. ما فقط باید بنابر آیه ۱۴۴ سوره آل عمران مواظب باشیم که کم نیاوریم و عقب‌گرد نداشته باشیم و با همین قدرت برای مقابله با دشمنان صهیونیستی آماده باشیم.

۰۹۳۳۰۰۰۴۴۲۱/ متأسفانه برخی از کانال‌های پیام‌رسان از روی عمد یا بی‌تفاوتی و برای جذب فالوور می‌خواهند هر خبر دروغی را پخش کنند؛ لطفاً درباره خبرگزاری‌های فیک و تشخیص و معرفی آنها مطلبی بنویسید.

۰۹۳۶۰۰۰۲۲۷۳/ «مقاومت اسلامی تنها انتخاب ما و پاسخ ثابت ما و راهی که ابدا از آن دست برنخواهیم داشت و نبردی که آن را ادامه خواهیم داد، حتی اگر همه عالم تسلیم شوند، باقی خواهد ماند.» شهید عزیز ما، سید حسن نصرالله.

۰۹۲۱۰۰۰۵۵۶۱/ صهیونیست‌ها بدانند که روز‌های نابودی‎شان نزدیک است و با ترور‌های بی‌شرمانه نمی‌توانند جلوی نابودی‎شان را بگیرند. دیگر مسلمانان نیستند که از شما متنفرند؛ بلکه آزادگان جهان در هر نقطه‌ای می‌خواهند که سر به تن‎تان نباشد. ان‌شاءالله پیروزی مقاومت نزدیک است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات