صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۸۸۸۲۲

سردار نایینی: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند

سردار نائینی در واکنش به وعده‌ رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید در مورد گشایش تنگه هرمز بیان کرد: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند و اتفاقا منتظر حضور آنان هستیم.

سردار نائینی در واکنش به وعده رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید در مورد گشایش تنگه هرمز بیان کرد: ایران از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیرو‌های آمریکا برای عبور از تنگه هرمز بشدت استقبال می‌کند و اتفاقا منتظر حضور آنان هستیم.

سخنگوی سپاه گفت: توصیه می‌کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر آمریکایی بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت کش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را بیاد آورند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات