صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۹۱۰۷۶

پیام نیروی دریایی سپاه به کشتی‌های مستقر در خلیج فارس

فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران خطاب به کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس پیامی صادر کرد.

فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناور‌ها در امنیت دریانوردی منطقه، تشکر می‌کنیم.

با پایان تهدید‌های متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبورومرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات