صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۱۳۴
مراسم احیای ماه مبارک رمضان در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
صویری زیبا از حرم رضوی در شب ۲۱ رمضان
مسجد کوفه در شب قدر
شب قدر در مصلی تهران
زولبیا قبلا در کشور هند و مناطق جنوبی ایران به تنهایی پخته می شده و حتی در زبان فارسی دری به آن جلبی می‌گفته‌اند. با این که زولبیا قبلا هم وجود داشته، اما بامیه کاملا ایرانی است و در زمان ناصرالدین شاه پخته شده است. با توجه به نوشته های کتاب تاریخ ناصری، ناصرالدین شاه قاجار و شاهان بعد از او به قدری به زولبیا و بامیه علاقه‌مند بودند که در ماه مبارک رمضان هر روز برای آنان پخته می‌شده و به صورت تازه برای آنان سرو می‌شده است.
روزه داران فلسطینی نوار غزه، روزه خود را در کنار خانه های تخریب شده‌شان در اثر حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی، افطار کردند.
به مناسبت ماه مبارک رمضان مهمانسرای آستان مقدس عسکری(ع) برای زائران حرم مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) مراسم افطاری برگزار می کند.
در ماه مبارک رمضان در اغلب مساجد و تکایا و بسیاری از خانه‌ها ختم قرآن برگزار می‌شود. هرچند ختم قرآن تنها به ماه رمضان اختصاص ندارد و در تمام ماه‌های سال برپا می‌شود، اما در ماه رمضان صفا و جلوه‌ای دیگر دارد و مردان و زنان جداگانه در مجالس قرائت قرآن شرکت می‌کنند که هر کدام آداب و تشریفات خاصی دارد.
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای علاقه مندان می‌باشد.
نشست امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی محله سیروس پایتخت با حضور محمد اسلامی وزیر راه و پیروز حناچی شهردار تهران در وزارت راه برگزار شد.
نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی، کارآفرینان و تولیدکنندگان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
آئین گرامیداشت حکیم عمر خیام نیشابوری به مناسبت روز ملی بزرگداشت این شاعر، ریاضیدان و فیلسوف بزرگ ایرانی با گلباران آرامگاه وی در نیشابور برگزار شد.
رعد و برق همراه با بارش باران شبی زیبا را در پایتخت خلق کرد.
جمعی از دانشجویان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دیدار کردند.
در ماه مبارک رمضان مردم متدین مناطق سیل‌زده آق‌قلا استان گلستان نیز همانند دیگر هموطنان به استقبال این ماه پرفضیلت رفته‌اند. به مناسبت میلاد کریم اهل (ع) بیت امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری ۸۰۰۰ نفری در آق‌قلا برپا شد.
در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.
حاشیه‌های سفر ترامپ به ژاپن
حاشیه‌های سفر ترامپ به ژاپن
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف اصلاح و بازسازی عراق دیدار کرد.
انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم، برگزار شد که در این جلسه علی لاریجانی برای یازدهمین سال متوالی از مجموع ۲۷۴ رأی، با ۱۵۵ رأی رئیس قوه مقننه شد. همچنین مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند.
با گذشت حدود ۱۸ روز از حادثه آتش سوزی بازار تاریخی تبریز،عملیات پاکسازی و مرمت به کُندی انجام گرفته و کسبه خسارت، از این وضعیت ناراضی هستند. در این آتش سوزی ، خسارات جزئی و کلی به ۱۴۰ مغازه وارد شد.
امسال از ایستگاه‌های متروی تهران هیچ رنگ و بویی از ایام عزاداری شهادت امیرالمونین(ع) دیده نمی‌شود...
در بازار کتاب عراق فروشنده‌ها، شب‌ها کتابهایشان را بیرون از انبار در خیابان می‌گذارند زیرا معتقدند: "کسی که کتاب می‌خواند دزدی نمی‌کند و کسی که دزدی می‌کند، کتاب نمی‌خواند!"
بر اثر سیل فروردین ماه قریب به ۲۰۰ هزار هکتار از گندم زارهای خوزستان دچار آسیب و خسارت شدند.
همزمان با ورود ترامپ به ژاپن برخی از شهروندان این کشور با تظاهرات سعی در نشان دادن اعتراض خود به سیاستهای آمریکا را داشتند.
"اورال" کشتی یخ‌شکن هسته‌ای جدید روسیه در سنت‌پترزبورگ به آب انداخته شد.
پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد به ریاست قاضی صلواتی در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی در حال برگزار شد.
تصاویری از تصادف شدید یک دستگاه تریلی کمر شکن با یک دستگاه کامیون حمل روغن هیدرولیک در بزرگراه یاسینی تهران خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
هزاران صهیونیست شنبه شب با آمدن به خیابان‌های شهر تل آویو به اقداماتی اعتراض کردند که ممکن است به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر محاکمه مصونیت بدهد و از قدرت دادگاه عالی بکاهد.
با یک وانت هم میشه به فقرا کمک کرد ...
این استادیوم در چیرنی بلوگ، اسلوواکی قرار دارد و تنها استادیوم جهان است که دو خط آهن از آن عبور می‌کند. زمانی که این راه آهن در سال ۱۹۱۴ احداث شد، هیچ زمین فوتبالی در آنجا نبود و بعد از گسترش روستا، زمین فوتبال هم ساخته شد.
یک فروند جنگنده ارتش آمریکایی از نوع «ای وی ۸ هایر ۲» و متعلق به تفنگداران نیروی دریایی است که در نزدیکی شهر هاولوک در کارولینای شمالی سقوط کرد. خلبان موفق به پریدن از هواپیما با چتر نجات شده است.
اخیرا تصویری تایید نشده ای از صورت‌حساب یک بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده که در آن هزینه استهلاک دستگاه بیمارستان به عهده بیمار است.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ از مرکز بازپروری شهید زیادیان بازدید کردند.
به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، پرواز اقتدار ۱۵ نفر از منتخبین و خبره گان تکاوران چترباز نیروی دریایی، نیروی قدس، بسیجیان و تکاوران سپاه تهران بزرگ اقدام به پرش بِیس جامپ از برج میلاد کردند.
طوفانی شدید در ایالت میسوری دستکم سه کشته بر جای گذاشته است.
سفره‌ افطار در تونس
فوران کوه آتشفشانی در جزیره «بالی»
بر اثر انفجار یک بسته انفجاری در یکی از پیاده‌روهای شهر لیون فرانسه 7 نفر زخمی شدند.
در ضلع شرقی نوشهر و درمیان جنگل‌های میان‌بند البرز دشتی پر از آب قرار دارد که به آن دشت ممرز یا دریاچه ارواح می‌گویند که یکی از مناطق گردشگری منطقه است، این دشت ۷۰۰ متر طول و ۳۰۰ متر عرض دارد؛ ممرز نام یکی از گونه‌های جنگلی شمال کشور است که در این دریاچه روییده است.
قاچاق بنزین از روستایی که به اوپک ایران مشهور است!داخل هر کوچه و برزن که می‌شوی جز گالن‌های بنزین و ماشین‌هایی که سوخت جابه جا می‌کنند چیز دیگری مشاهده نمی‌شود. اتوبوس‌های بدون صندلی، تریلی حامل سوخت، وانت بار و سواری‌هایی که فاقد پلاک مشخص هستند و به راحتی در شهر و جاده‌ها با سرعت غیر مجاز در حرکتند. روستایی که قیمت بنزین در آن نرخ مشخصی نداشته و همانند بازارهای جهانی تغییر می‌کند. این سوخت‌ها به خط مرزی آرشار و ایرفشان سیستان و بلوچستان حمل می‌شوند و به راحتی از مرزهای کشور خارج می‌شود.
گمرک فرانسه از کشف و ضبط 7.4 تن حشیش در یک قایق تندرو طی عملیاتی در دریای مدیترانه در 100 کیلومتری سواحل الجزایر خبر داد.
«ابوالفضل مهجوری»، ۳۰ ساله است و ساکن محله‌ای در جنوب شرقی پایتخت. او با گلدان‌های زیبایی که در نمای خانه‌شان نصب‌کرده برای اهل محله تبدیل به چهره‌ای معروف و دوست‌داشتنی شده است.
نام:
ایمیل:
نظر: