صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸  ، 
شناسه خبر : ۳۵۱۷۴۵

09150004474/ روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه ما رواج پیداکند. (امام خامنه‌ای)

09140008961/ سلام علیکم، ضمن تبریک ولادت پیامبر نور و رحمت و هفته وحدت، مستدعی است درصورت صلاحدید، هر سال یک بار بازنشستگان نیروهای مسلح به دیدار رهبری بروند. با تشکر و سپاس فراوان./ رضا جهانگیری از تبریز.

09110004528/ با سلام، طبق بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تحکیم خانواده، خواهشمند است روز پنج‌شنبه ساعت کاری 12 ظهر باشد./اراتمند

09190007941/ با سلام، لطفاً در مورد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سیدعلی زنجانی یا به قول سردار سلیمانی سید خوشگل ما، که واقعاً الگوی کامل رفتاری، اعتقادی و اجتماعی برای جوانان به شمار می‌رود، ویژه‌نامه‌ای تهیه و پخش کنید.

09120008949/ در حالی که کشور در فشار انواع تحریم‌های ظالمانه است و باید برای افزایش تولید و کاهش تورم برنامه‌ریزی کرد، اقدام دولت در جهت کاهش ساعات کار ادارات به ۴۰ ساعت خیلی عجیب است! به جای گسترش فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ بیکاری و تنبلی را جایگزین کردن، با هیچ معیاری همخوانی ندارد. ضمن اینکه در طول سال تعطیلات مکرر را نیز شاهد هستیم./ همدانی

09120005442/ نمایندگان مجلس لازم است به مهم‌ترین مسئله روز جامعه، یعنی ساماندهی وضعیت فاجعه‌بار فضای مجازی که نسل نوجوان، جوان و آحاد جامعه را با خطرات جبران‌ناپذیر روبه‌رو می‌کند، پرداخته و این معضل اجتماعی دیرینه را تعیین تکلیف و قانونمند کند.

09120008949/ در پاسخ به گستاخی تیم فوتبال الاتحاد در اصفهان و ترک زمین بازی به بهانه وجود تندیس مقدس سردار دل‌ها شایسته است تندیس مبارک این شهید والامقام در تمامی ورزشگاه‌ها و فرودگاه‌های کشور نصب شود.

یارانه اتکای وابستگان دهم هر ماه واریز می‌شود

جانشین مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا اعلام کرد: «از این پس، یارانه وابستگان نیروهای مسلح دهم هر ماه واریز می‌شود.» «کوروش عسکری» جانشین مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با بیان این خبر، در توضیح اظهار داشت: «برنامه ما این است که از مهرماه، یارانه وابستگان نیروهای مسلح دهم هر ماه و شاغلان پانزدهم هر ماه واریز شود.» گفتنی است، از ماه گذشته پنجاه هزار تومان به مبلغ یارانه اتکا افزوده شده است.

نام:
ایمیل:
نظر: