صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۵۱۷۴۵

ساعت کاری پنجشنبه‌ها ۱۲ ظهر باشد

09150004474/ روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه ما رواج پیداکند. (امام خامنه‌ای)

09140008961/ سلام علیکم، ضمن تبریک ولادت پیامبر نور و رحمت و هفته وحدت، مستدعی است درصورت صلاحدید، هر سال یک بار بازنشستگان نیروهای مسلح به دیدار رهبری بروند. با تشکر و سپاس فراوان./ رضا جهانگیری از تبریز.

09110004528/ با سلام، طبق بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تحکیم خانواده، خواهشمند است روز پنج‌شنبه ساعت کاری 12 ظهر باشد./اراتمند

09190007941/ با سلام، لطفاً در مورد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سیدعلی زنجانی یا به قول سردار سلیمانی سید خوشگل ما، که واقعاً الگوی کامل رفتاری، اعتقادی و اجتماعی برای جوانان به شمار می‌رود، ویژه‌نامه‌ای تهیه و پخش کنید.

09120008949/ در حالی که کشور در فشار انواع تحریم‌های ظالمانه است و باید برای افزایش تولید و کاهش تورم برنامه‌ریزی کرد، اقدام دولت در جهت کاهش ساعات کار ادارات به ۴۰ ساعت خیلی عجیب است! به جای گسترش فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ بیکاری و تنبلی را جایگزین کردن، با هیچ معیاری همخوانی ندارد. ضمن اینکه در طول سال تعطیلات مکرر را نیز شاهد هستیم./ همدانی

09120005442/ نمایندگان مجلس لازم است به مهم‌ترین مسئله روز جامعه، یعنی ساماندهی وضعیت فاجعه‌بار فضای مجازی که نسل نوجوان، جوان و آحاد جامعه را با خطرات جبران‌ناپذیر روبه‌رو می‌کند، پرداخته و این معضل اجتماعی دیرینه را تعیین تکلیف و قانونمند کند.

09120008949/ در پاسخ به گستاخی تیم فوتبال الاتحاد در اصفهان و ترک زمین بازی به بهانه وجود تندیس مقدس سردار دل‌ها شایسته است تندیس مبارک این شهید والامقام در تمامی ورزشگاه‌ها و فرودگاه‌های کشور نصب شود.

یارانه اتکای وابستگان دهم هر ماه واریز می‌شود

جانشین مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا اعلام کرد: «از این پس، یارانه وابستگان نیروهای مسلح دهم هر ماه واریز می‌شود.» «کوروش عسکری» جانشین مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با بیان این خبر، در توضیح اظهار داشت: «برنامه ما این است که از مهرماه، یارانه وابستگان نیروهای مسلح دهم هر ماه و شاغلان پانزدهم هر ماه واریز شود.» گفتنی است، از ماه گذشته پنجاه هزار تومان به مبلغ یارانه اتکا افزوده شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات