صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۳۵۳۳۷۱
فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه زندگی برای مردم ما با بسیج سهل می‌شود، تصریح کرد: بسیج چشمه الهام، سرچشمه آرامش و تجلی‌گاه فضائل درخشان ملت عزیز ایران و حتی امت اسلام است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آبان‌ماه)‌ در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور،‌ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: همه با این اعجاز ذهنی امام عظیم الشأن آشنا هستید که چگونه حکمت الهی بر قلب مبارک امام و پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد و این شجره مبارکه و درخت تناور که ریشه‌های آن در عمق ایمان و احساس و عاطفه مردم ما عمیق است و شاخص‌های پرثمر آن در آسمان افتخارات انقلاب اسلامی شاداب و با نشاط سیر می‌کند.

وی افزود: حقیقت مطلب آن است که بسیج فرمول حل همه مسائل به ظاهر لاینحل جامعه ما است. بسیج کارآمدترین، قوی‌ترین و نتیجه بخش‌ترین نهادی است که سخت‌ترین بحرانی‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل جامعه ما به واسطه آن آسان می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه زندگی برای مردم ما با بسیج سهل می‌شود، تصریح کرد: بسیج چشمه الهام، سرچشمه آرامش و تجلی‌گاه فضائل درخشان ملت عزیز ایران و حتی امت اسلام است.