سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۸۹۷
طیف رادیکال و اصلاح طلبان ساختاری در شرایط کنونی مخالف و منتقد کنش های سیاسی – تبلیغاتی پزشکیان بوده و تلاش می‌کنند وی را به مسیرهای انحرافی خود هدایت کنند.

تاملی بر مطالب مطرح شده از سوی برخی از چهره های جریان اصلاحات بیانگر آن است که آنان ضمن انتقاد از بی برنامگی‌ها و کلی گویی‌های تکراری پزشکیان تاکید دارند بزرگترین رقیب نامزد اصلاح طلبان خود اندیشه و رفتارهای پزشکیان است.

در این رابطه رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت اصلاحات طی یادداشتی در جماران نوشت: رقیب آقای دکتر پزشکیان، اندیشه و رفتار ایشان است. دکتر پزشکیان علیرغم برخورداری از ویژگی های فردی و شخصیتی قابل احترام و موثر که در مرحله اول انتخابات بسیار فراتر از انتظار عمل کرده است؛ اما باید با برنامه منسجم برای حضور در مسئولیت ریاست جمهوری در عرصه عمومی ظاهر شود و بیان حرف های کلی و تکراری و غیردقیق و بدون توجه به متن سوالات وگفت وگوهای طرف مقابل مخاطب را بلاتکلیف رها می کند.

عبادی در ادامه با بیان اینکه پزشکیان در رزومه مدیریتی خود فقط در بخش ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز باقی مانده تصریح می کند، آقای پزشکیان 4 سال معاونت وزارت بهداشت و چهار سال بعد وزیر بهداشت بوده و می تواند به این موارد نیز بپردازد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اما در ادامه با انتقاد از روشن نبودن دیدگاه های پزشکیان در سیاست داخلی، سیاست خارجی، مسائل چالشی، معضلات اساسی در حکمرانی و مدیریت کشور لزوم بهره گیری وی از مشاوران قوی را یادآور شده و از سوی دیگر تلاش کرد تا پیشنهاداتی را برای فعال سازی آرای خاموش به نفع پزشکیان را مطرح سازد.

عبادی در این زمینه خواستار تاکید پزشکیان بر بیانیه 15 ماده ای خاتمی، وضعیت موسوی و کروبی، اشاره به اغتاشاشات پاییزی و تاکید بر اصلاحات ساختاری شده است.

بیان مطالب فوق نشان می‌دهد که طیف رادیکال و اصلاح طلبان ساختاری در شرایط کنونی مخالف و منتقد کنش های سیاسی – تبلیغاتی پزشکیان بوده و تلاش می‌کنند وی را به مسیرهای انحرافی خود هدایت کنند.