سیاسی >>  انتخابات >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۹۷۶
قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع حامیان جلیلی در اندیشه، گفت: ما در جمهوری اسلامی نیاز به دولت‌های مردمی داریم تا گره‌های زندگی مردم باز شود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع حامیان جلیلی در شهر اندیشه گفت: در بین این جمع افرادی هستند که سنشان از بقیه بیشتر است، حتماً متوجه هستید و دیده‌اید که تفاوت دیدگاه و رویکرد‌های رؤسای جمهور گذشته چقدر بر مسائل کشور تأثیر گذار بوده است، برخلاف اینکه افرادی ادعا می‌کردند رئیس‌جمهور تدارکاتی است و از خودش اختیاری ندارد.

وی افزود: برای ما جای سؤال است اگر این افراد ادعا می‌کنند رئیس‌جمهور کاری‌ای نیست چرا سر این سمت این‌قدر می‌جنگند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: عده‌ای کلی شعار و رویا فروشی می‌کنند که می‌خواهیم ظلم در حق زنان را برطرف کنیم، برای من جالب است که در وقت انتخابات چطور یاد زنان و اقوام می‌افتند و هنگامی که سرکار می‌آیند هیچ کار مثبتی برای این اقشار نمی‌کنند.

وحدت ملی خط قرمز شهید رئیسی بود

معاون رئیس جمهور گفت: عده‌ای در دولت‌های قبل به‌جای حل مشکلات مردم، به دنبال بهانه‌جویی بودند. آن‌درسی که شهید رئیسی به همگان داد اداره کشور بدون بهانه‌جویی بود، چون خودش را در جایگاه اجرای تکلیف شرعی می‌دانست.

وی افزود: شهید رئیسی هر مشکلی که پیش می‌آمد نمی‌گذاشت وحدت ملی خدشه‌دار شود و همیشه به‌عنوان رئیس‌جمهور قوام و تایید کننده بخش‌های دیگر بود.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: ما قرار است جایگاه مهم و سرنوشت‌ساز را انتخاب کنیم که آینده کشور را تغییر می‌دهد.

وی افزود: آن چیزی که من را به عرصه انتخابات مجاب کرد و بعد از پایان انتخابات هم شهر به شهر برای ترویج گفتمان انقلاب رفته‌ام و از آقای جلیلی حمایت کنم ناظر به این بود که نباید اجازه دهیم بازگشت به عقب اتفاق بیفتد، نباید بگذاریم دولت دست افرادی بیفتد که مردم‌باور نیستند نگاهشان به حل مشکلات مردم نیست.

این دوره، انتخاب بین دو روش مدیریتی است

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: ما در جمهوری اسلامی نیاز به دولت‌های مردمی داریم تا گره‌های زندگی مردم باز شود، شما دیدید که مسیر این ۳۳ ماه کاملا به سمت گره گشایی از مشکلات مردم بود، موقعی که دولت را دست گرفتیم تورم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده بود و الان به ۳۰ درصد رسیده است.

وی افزود: ما معتقدیم این دوره انتخاب بین دو نفر نیست، بلکه انتخاب بین دو روش مدیریتی است. یک نگاه ارزشی و با تکیه بر مردم و طرز تفکر مقابل این است که می‌گوید فقط برو با بزرگان دنیا و غربی‌ها بشین و مذاکره کن.

قاضی زاده هاشمی گفت: وقتی کسی طرفدار مردم باشد جلوی بیگانه سرش بالا و عزتمند است، ولی کسی که به مردمش پشت کند، خروجی آن زانو زدن جلوی امیر قطر است.

با افتخار از دوران شهیدرئیسی دفاع می‌کنیم

وی افزود: ما با افتخار از این ۳ سال دفاع میکنیم، آیا شما هم از ۳۲ سالی که کشور دست شما بوده دفاع می‌کنید؟ در هر بخشی هم که می‌گویید حاضریم گفتگو کنیم، ولی حاضر نیستید گفتگو کنید، چون هیچ کارنامه قابل عرضه‌ای ندارید.

معاون رئیس جمهور گفت: ما نمی‌گوییم در دولت شهید رئیسی هیچ نقطه ضعفی نبود، ولی با افتخار حاضریم از دوران خودمان دفاع کنیم. بعضی افراد ۸ سال در سازمان هایشان زیر باد کولر نشسته بود و دستور می‌دادند، نظر مردم را هم نمی‌پرسیدند.