صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۵  ، 
شناسه خبر : ۳۸۸۸۴۴
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تروریست آمریکایی خبر داد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منابع آنها وارد گردید.

این تلفات به شرح زیر است:

۱- تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه

۲- حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره

۳- هدف قرار گرفتن شناور نفتکش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس