صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۱۴۱۲۷۰

ادعای بامزه سایت حامی موسوی؛شبکه‌های ماهواره‌ای مبتذل را ایران مدیریت می‌کند!


بصیرت: سایت جرس مدعی شده است شبکه‌های ماهواره‌ای که به تبلیغ موسیقی و رقص می‌پردازند، توسط وزارت اطلاعات ایران مدیریت می‌شوند و به منظور سرگرم کردن مردم تاسیس شده‌اند.به گزارش شبکه ایران، پس از آگاهی مردم از اهداف ضدانقلاب و فتنه‌گران و سپس ریزش شدید حامیان این فرقه، سران خارج نشین و رسانه های این جریان که از ادامه رویکرد ماه‌های گذشته و تولید متعدد اخبار تحریک آمیز بازمانده‌اند، به انتشار مطالب و موضوعات خنده‌داری روی آورده‌اند.
سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری و برای تحریک مردم به ناآرامی خیابانی و حمایت از میرحسین موسوی راه اندازی شد، در مطلبی جالب ادعا کرده که ماموران وزارت اطلاعات ایران برای سرگرم کردن مردم و جلوگیری از مراجعه آن‌ها به شبکه‌های خبری ضدانقلاب، به تاسیس شبکه‌های متعدد موسیقی و رقص اقدام کرده‌اند!
این سایت نوشته است: "هنگامی که پای برنامه‌های برخی از شبکه‌های ماهواره که می‌نشینی و آنها را برای ساعاتی سیر می‌کنی، سایه دست حکومت ایران را پس پرده می‌بینی که صحنه گردانی می کند. این شبکه‌ها، شبانه روز موسیقی "بشکن و بالا بنداز" روی آنتن می برند و اگر فارسی و افغانی و تاجیکش را کم آوردند، از اعراب وهندی‌ها و اروپائی‌ها و آمریکائی‌ها کمک می‌گیرند."
جرس حتی شبکه تازه تاسیس "فارسی یک" که متعلق به رابرت مرداک، صهیونیست معروف و غول رسانه‌ای جهان است را هم به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده و نوشته است: "یکی از این شبکه‌ها هم مدتی است پیدا شده که کارش تنها پخش سریال‌های عاشقانه، سوزناک، سطحی ، عامه‌پسند و بدن‌نما با بازیگران خوش قیافه و خوش هیکل از چین و کره است."
این سایت ضدانقلاب حتی در ادعایی عجیب، از فتوای یکی از علما مبنی بر مشکل نداشتن پخش صحنه‌های مغایر با شئون اسلامی از این شبکه‌ها خبر داده است!
جرس و ذوق‌زدگی از رنگ یک روسری
این سایت پیش از این هم در مطلبی جالب ادعا کرده که رنگ روسری یکی از بازیگران سریال نوروزی "چاردیواری"، با فتوشاپ تغییر داده شده است!
جرس که از خارج از کشور و توسط محسن کدیور مدیریت می شود، در این باره نوشت: "روسری بهنوش طباطبائی، بازیگر اول مجموعه "چاردیواری" به رنگ سبز است ولی سانسورچی‌های صدا و سیما در آگهی مجموعه و با کمک "فتوشاپ" روسری سبز را به آبی بدل ساختند."!
تلاش برای کاهش جمعیت تهران از ترس ماست!
ساعاتی پیش هم، سایت مخالف ایران "روزآنلاین" سخنان روز گذشته رئیس جمهور درباره خطرات احتمالی زلزله در تهران را به ایجاد هراس در مردم تعبیر کرده در ادعایی جالب آن را "تدبیر ویژه امنیتی" برای جلوگیری از عملی شدن برنامه های هواداران طیف اصلاحات دانسته است!
روز در اظهار نظر بامزه دیگری، مانورهای امدادی نهادهایی نظیر سازمان هلال‌احمر که به منظور آمادگی برای حوادث غیرمترقبه صورت گرفته را هم "پروژه‌های امنیتی" نامیده است.
انتشار این نوع مطالب جالب که نتیجه سردرگمی رسانه های حامی فرقه و ناکامی آنان در ادامه آشوب ها دانسته شده، موجب انبساط خاطر مخاطبان این سایت مخالف جمهوری اسلامی شده است.
گفتنی است که تعدادی از سایت های حامی فرقه سبز که در ایام آشوب ها خیابانی، لحظه به لحظه "به روز" می شدند، اینک مراجعه به سایت های مذکور نشان می دهد که برخی از آنها حتی چند روز یکبار هم به روز نمی شوند و سایت های فعال تر (نظیر بی بی سی، رادیو فردا،بالاترین، روزنت، گویانیوز، دویچه وله، جرس، ایران گلوبال، اخبار روز، کلمه و...) هم به سختی و با انتشار مطالب برخی خبرگزاری ها و یا تولید چند خبر مضحک(همچون خبر مورد اشاره) سایت خود را سر پا نگه داشته اند.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات