صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۲۷۱۸۲

اخبار ویژه برخی روزنامه های 09 /07/1390


 جمهوری اسلامی

* ویکی لیکس، در تازه‌ترین اسنادی که منتشر کرده مدعی شده اسفندیار رحیم مشائی در مذاکره با "پوستل" سفیر اطریش در تهران در سال 89 به مذاکره با آمریکا ابراز علاقه کرده است. به گزارش آینده، او خاطرنشان کرد که در انگلستان چندین بار در گفتگوهای ایران با کشورهای 1+5 اشکال تراشی کرده است و احمدی نژاد علاقه خود را به گفتگوی دوجانبه به آمریکا، با ارسال نامه تبریک انتخاب شدن به ریاست جمهوری، به پرزیدنت اوباما، نشان داد. او دلخور شد وقتی پاسخی دریافت نکرد. او "در مضیقه" دید وقتی پرزیدنت اوباما تصمیم گرفت، به جای آنکه به نامه او پاسخ دهد، با رهبر ایران مکاتبه کند و نامه‌ای به رهبر معظم آیت‌الله خامنه‌ای نوشت." این گزارش می‌افزاید سال گذشته نیز رسانه‌های مختلف اخباری درباره مذاکرات مشایی و پوستل منتشر کردند که هیچ کدام تکذیب نشد.

* مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعزام گروه 80 نفره دوچرخه سواران استان سمنان به مشهد مقدس، بمنظور تقدیم عهدنامه برادری امام زاده یحیی(ع) و امام رضا(ع) به مسئولین استان خراسان رضوی خبر داده است. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که با گذشت 6 ماه از سال در پرداخت هزینه‌های مربوط به فعالیتهای فرهنگی هنری انجمن‌های تحت پوشش خود با مشکل مواجه است، برای انجام این برنامه فرهنگی ورزشی سنگ تمام گذاشته و علاوه بر خرید 80 دستگاه دوچرخه که گفته می‌شود هر یک از این دوچرخه‌ها با قیمتی حدود 3 میلیون ریال خریداری شده است، با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به تأمین هزینه‌های دیگر این برنامه از قبیل تغذیه، پذیرایی، هدایای فرهنگی و... نیز اقدام نموده است.

* درحالی که مدتها از تیرماه و زمان صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان از سوی وزیر آموزش و پرورش می‌گذرد، فرهنگیان بازنشسته استان سمنان همچنان چشم انتظار این بیمه هستند. بازنشستگان فرهنگی استان در تماس با خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در سمنان از زمان تحقق این وعده وزیر آموزش و پرورش می‌پرسند و بر این نکته تأکید می‌کنند که این قشر پرتلاش که عموماً سالهای کهولت خود را می‌گذرانند بیش از شاغلین نیازمند بیمه‌های مکمل نظیر بیمه طلایی می‌باشند. در شهرستان سمنان 2200 فرهنگی بازنشسته در انتظار صدور کارت بیمه طلایی به سر می‌برند.

* آیت‌الله سبحانی، از مراجع تقلید قم، با انتقاد مجدد از انتشار ویژه نامه خاتون، از عدم برخورد سریع با افراد دخیل در این مسأله انتقاد کرد و گفت: وقتی جرمی اتفاق افتاد اگر بلافاصله رسیدگی شود ثمربخش است. به گزارش مشرق، وی در دیدار وزیر ارشاد با بیان اینکه واقعاً این مجله همه را دردمند کرد، افزود: چند ماه از انتشار این مجله می‌گذرد، اما هنوز خبری نیست، متأسفانه مطالبی در این نشریه وجود داشت که نوشته بودند حجاب زرتشت از حجاب در اسلام بهتر است. جامعه روحانیت قم انتظار داشتند که با این مسأله برخورد سریع و جدی صورت‌ گیرد، نه اینکه طول بکشد و اثر آن از بین برود، در سایر مسائل نیز این گونه است و اگر در اجرای حدود تسریع شود اثرگذاری بیشتر دارد.

* دکتر مهدی خزعلی گفت: "هیچ جای دنیا را با بند 350 اوین عوض نمی‌کنم". به گزارش الف، دکتر مهدی خزعلی در گفتگو با "نسیم"، درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر فرار وی از کشور گفت: سفرم به دوبی شخصی بوده و هفته آینده باز می‌گردم. وی افزود: بر می‌گردم چرا که "هیچ جای دنیا را با بند 350 اوین عوض نمی‌کنم".

کیهان

 

 

 

غول سیاست هم باشی بادت را خالی می کنند!

یکی از عناصر ضدانقلاب خارج نشین به اعتبار تجربه خود تصریح کرد امر به اغلب عناصر فراری مشتبه شده و تازه در خارج کشور بادشان خالی می شود.

وی که در لندن اقامت دارد و با امضای مستعار دلقک با شبکه بالاترین همکاری می کند، به بهانه خروج مهدی خزعلی از کشور (پس از یک دوره شلنگ تخته بازی) نوشت: من این کلیشه را باور ندارم که رژیم توانسته باشد مردم را شست و شوی مغزی دهد اما در یک مورد خاص ایمان یقینی دارم در توفیق رژیم. و آن مورد «بی آبرو کردن و از انتفاع ساقط کردن اپوزیسیون خارج از کشور در نزد مردم داخل کشور» است. به عبارت دیگر و به دلیل وجود زمینه این باور عینی در ذهن توده که خارج نشین ها در فرنگ-عشق و حال می کنند و گاهی هم از سر شکم سیری اپوزیسیون بازی درمی آورند؛ جمهوری اسلامی این باور توده را تقویت کرده است. و البته نوع عملکرد رسانه های بیشمار زرد گفتاری و نوشتاری و دیداری معروف به لس آنجلسی از جمله مهمترین دلایل توفیق رژیم در بی آبرو کردن خارج نشینان در داخل کشور است.

فرد یاد شده با تصریح بر اینکه «عناصر درجه دو و فاقد حداقل پایگاه در بین مردم نمی توانند در خارج کشور نقش مثبتی به نفع اپوزیسیون بازی کنند»، به مثال مجتبی واحدی اشاره کرد و نوشت: سردبیر سابق روزنامه نه چندان مهم آفتاب یزد با استفاده از رانت سخنگویی کروبی در حبس و حصر، یکباره از حوزه رسانه و مدنی وارد حوزه فعالیت سیاسی شد. امر بر خود او هم مشتبه شده که سیاست حوزه ای آسان و بی در و پیکر است که هر تازه وارد مقاله نویسی می تواند با یک جهش شبانه بر صدر بنشیند و کاری کند کارستان مثل تشکیل «کنگره ملی» در حالی که اگر موضوع به این سادگی بود که نیازی به زندان و حبس و حصر و کاریزما و... نبود نمونه های خروج سازمانی خیلی زیاد نیستند. و فقط اخیراً دو نمونه از آنان را پیدا می کنیم که تازه خودشان هم ماموریت حزبی داشتن خود را قبول ندارند و انکار می کنند. این دو نفر یکی اردشیر امیرارجمند است که به نظر می رسد از سوی جبهه مشارکت ماموریت دارد. و دیگری رجبعلی مزروعی که نماینده حزب مجاهدین انقلاب است. البته مزروعی کمی شفاف تر از امیرارجمند است و تایید می کند که رهبری شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب اسلامی هم با اوست. ولی امیرارجمند که شورایی به نام «راه سبز امید» را هم تحت ریاست و هدایت دارد نه تنها به ماموریت حزبی خود مقر نیست، بلکه مدعی رهبری جنبش سبز به قائم مقامی موسوی هم هست.

در حالی که هر کوری هم می فهمد که شورای معروف به «راه سبز امید» کسانی نیستند غیر از کمیته های مرکزی دو حزب مجاهدین و مشارکت در داخل کشور. و هر آنچه آنان تصمیم بگیرند امیرارجمند و مزروعی هم در قالب استراتژی آنان عمل کرده اند و می کنند.

نویسنده سپس به ماجرای خروج مهدی خزعلی از کشور نوشت: خروج وی که با توجه به جایگاه پدرش در داخل می توانست نیم نفسی برای امید دادن به مذهبی های سبز باشد، واجد هیچ اثر بیرونی نخواهد بود. او قبل از لمس خاک فرنگ خودش را توی هواپیما ممنوع الورود به ایران معرفی کرده است- در حالی که عاقلانه این بود که مدتی زیست سیاسی آزمایشی را تست می کرد و مسافرتش را درمانی یا تحصیلی و از این قبیل می نامید تا در صورت عدم تطبیق ذهنیاتش با عینیات تلخ فعالیت در خارج می توانست به راحتی برگردد- اما واقعیت این است که مهدی خزعلی غول سیاست و اندیشه هم باشد در خارج از کشور بادش را خالی خواهند کرد، بزودی با مدحی 2 نامیدنش توسط اپوزیسیون خارجی و جزو «این گروه عشق و حال در خارج از کشور» ثبت کردنش توسط توده های داخلی!

خاطرنشان می شود خزعلی ناشر کتاب «هویت» (اقتباس شده از یک برنامه تلویزیونی مستند علیه گروهک های ضدانقلاب به ویژه عناصر خارج نشین)، می باشد و به همین دلیل پیش از پیوند با فتنه سبز، مورد اعتراض تند طیف هایی از گروهک ها قرار داشت اما به دنبال آلودگی نامبرده به محافل ضدانقلاب، حضرت آیت الله خزعلی نسبت به وی اعلام برائت و او را طرد کرد.

گفتنی است در خبر دیگری از قول مهدی خزعلی آمده است که وی برای کار تجاری به دوبی رفته و بزودی به ایران بازمی گردد.

روایت یک گروهکی تازه گریخته از حباب توهم های اپوزیسیون

یکی از اعضای گروهک ملی-مذهبی که مدتی است به پاریس گریخته، محافل اپوزیسیون را به سطحی نگری و هیجان زدگی بی فرجام متهم کرد. علیجانی همچنین تصریح کرد که غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی حاضر نیست جلوی صف بایستد و خود را هزینه کند.

رضا علیجانی در جمع گروهی از عناصر ضد انقلاب مقیم هلند، نقطه ضعف فرار روزنامه نگاران به خارج کشور را تحمیل تحلیل های تفسیری و شعار به تحلیل های استراتژیک خواند و با اذعان به اینکه توازن قوایی میان اپوزیسیون و جمهوری اسلامی وجود ندارد، گفت: موضع گیری های غربی ها براساس توزان قواست و نه ایدئولوژیک. آنها منافع محور هستند. برای مثال می توان به مواضع هیلاری کلینتون و اوباما در رابطه با مصر، لیبی یا سوریه اشاره داشت. آنها ابتدا موضع دونبشی داشتند تا ببینند کفه کدام طرف سنگین تر است و با قوی تر شدن جنبش، کم کم مواضع شان به سمت آن چرخید. غرب همچنین حوادث ایران و آنچه درون حاکمیت و داخل جامعه مدنی و جنبش اجتماعی و مردم می گذرد را رصد می کند. غربی ها از منظر تناسب قوا به مسائل می نگرند. آنها برای به وجود آوردن تغییرات در ایران جلوی صف نمی ایستند و خود را هزینه نمی کنند.

وی این نگرش که غربی ها عامل ایجاد و دموکراسی در منطقه هستند را محل تردید دانست و با رد این توهم که نظام در حال فروپاشی است، تصریح کرد: ارزیابی ها و راه حل های کوتاه مدت ابتدا ایجاد هیجان می کند ولی بعد از آن یأس و انفعال را به دنبال دارد. باید در ارزیابی طبقه متوسط واقع بین بود. قدرت و انگیزه نیرویی که در سال 88 به خیابان آمد در سطحی نبود که به سمت اعتصاب برود. جنبش سبز نتوانست تمام شکاف های اجتماعی را در خودش ادغام کند.

عضو گروهک ملی - مذهبی همچنین با بیان اینکه شرکت در انتخابات مجلس عقلایی نیست، گفت: اما باید از فضا استفاده کرد و به توان افزایی و ظرفیت سازی پرداخت و در پایان به سمت تحریم رفت.

وی این راهم گفته است که اپوزیسیون خیال می کرد با اعتصاب غذا و... می شود مثل تونس و جاهای دیگر انقلاب راه انداخت اما در حالی که هدی صابر و هاله سحابی مردند، هیچ اتفاقی نیفتاد.

گاف جدید سایت حق العمل کار

یک سایت حق العمل کار، به بهانه خبری خلاف واقع به کیهان حمله کرد.

سایت آینده که حتی نقش آفرینی در فتنه سبز را پوششی برای برخی بده بستان های ناسالم اقتصادی قرار داده و از این جهت دل خوشی از روشنگری های کیهان ندارد، به کیهان حمله کرده که چرا علیه همراهی عروس و نوه رئیس جمهور با وی در سفر نیویورک موضع نگرفته است.

آینده پرسیده که اگر چنین اتفاقی در دولت هاشمی و خاتمی رخ می داد، کیهانی ها چه واکنشی نشان می دادند و آیا اقدام به خودسوزی نمی کردند؟

این در حالی است که مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور انتشار اخبار نادرست در خصوص سفر رئیس جمهور به نیویورک را تکذیب کرد.

در بیانیه صادره آمده است: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی سایت های خبری اقدام به انتشار خبری نادرست مبنی بر «همراهی دختر، داماد و نوه دکتر احمدی نژاد» در سفر کاری رئیس جمهور محترم به آمریکا نموده اند که این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و تکذیب می شود.

گفتنی است سایت آینده در مقابل این تکذیب سکوت اختیار کرده و تلویحا به کذب بودن ادعای خود تاکید کرده است. بدین ترتیب، این گردانندگان سایت مذکور هستند که باید سندی بر ادعای خود اقامه کنند یا اینکه اعلام کنند مطلبی کذب را منتشر کرده و به اعتبار امانتداری! تکذیبیه صادره را نیز سانسور کرده و از نشر آن سرباز زده اند.

این در حالی است که موضع کیهان نسبت به رویکردهای دولت و رئیس جمهور کاملا مشخص است. هر جا که مشی و منشی اصولگرایانه دیده، به تکریم آن پرداخته و هرجا تخطی از این اصول را در هر یک از دولتمردان- چه دولت فعلی و چه دولتهای قبلی- ملاحظه کرده در انتقاد و اعتراض مجامله نکرده است؛ برخلاف برخی رسانه های حق العمل کار که خط کش مدح و ذم و تمجید و تقبیح شان، عقده گشایی های سیاسی یا جاذبه و دافعه های اقتصادی و مالی محض است.

لگدپرانی منافقین به مخالفان خود در ژنو

چماقدارهای وابسته به گروهک تروریستی منافقین، تجمع و افشاگری برخی اعضای جدا شده علیه مرکزیت سازمان در ژنو را تحمل نکرده و به آنها حمله ور شدند.

چند تن از اعضای جدا شده سازمان اخیرا ضمن حضور در ژنو، کوشیدند توجه اجلاس سالانه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل را به فعالیت های غیرانسانی این گروهک جلب کنند و مقدمات آزادی برخی اعضای نادم پادگان اشرف از اسارت سران سازمان را فراهم آورند اما عناصر اجیر شده ضمن حمله به آنها و ضرب و شتم و فیلمبرداری، جداشدگان را تهدید به ترور کردند.

یکی از جداشدگان سازمان در گزارشی که اینترلینک منتشر کرده، نوشت: سازمانی که حتی ظرفیت یک انتقاد ساده و یا تجمع گروهی از منتقدانش را ندارد چطوری می تواند مدعی دفاع از حقوق بشر، دمکراسی و آزادی باشد؟ سازمانی که هنوز در قدرت نیست و اینطور وحشیانه به منتقدانش حمله ور می شود تصور کنید خدای ناخواسته وقتی به قدرت می رسد چه کارها می کرد؟ اگر سازمان یک درصد توان جوابگویی و دفاع از خودش را داشت و اگر یک درصد به دمکراسی و شعارهایی که خودش می دهد ایمان داشت، منطق حکم می کرد یک کنفرانس آزاد ترتیب دهد و از طرف های مخالف بخواهد پرسش و پاسخ هایشان را داشته باشند. ولی واقعا چرا چنین ظرفیتی ندارد؟ چرا به جای پاسخگویی، از تهدید به مرگ و اعمال خشونت و توهین استفاده می کند؟

براساس این گزارش، تروریست ها ضمن ضرب و شتم، اقدام به تصویربرداری کرده اند تا در وقت مناسب به ترور آنها در اروپا بپردازند.

خراسان

تابناک مدعی شد

جدیدترین سند منتشر شده از سوی ویکی لیکس مربوط به دیدار رحیم مشایی با سفیر اتریش در ایران است. «رحیم مشایی در دیدار با سفیر اتریش در ایران که به دعوت مشایی به دفتر وی رفته بود، به موازی کاری‌ها در دستگاه دیپلماسی ایران اشاره کرده و مشاوران رهبری را عاملان سنگ‌اندازی برای رسیدن به توافق با غرب معرفی کرده است.»این سایت ادامه داده: «رحیم مشایی در این دیدار گفته است ایران از گفت‌وگو با روسیه و فرانسه احساس خوبی ندارد و ترجیح می‌دهد به‌طور مستقیم با آمریکا گفت‌وگو کند، مشایی به سنگ‌اندازی‌های انگلستان در این گفت‌وگوها نیز اشاره کرده است.» رحیم مشایی در ادامه گفته است احمدی‌نژاد از این‌که نامه‌اش از سوی اوباما پاسخ نگرفت دلخور شد، و وقتی دید اوباما به جای پاسخ دادن به احمدی‌نژاد برای آیت‌الله خامنه‌ای نامه نوشته است به شدت ناراحت شد.

مشرق نوشت

مهدی خزعلی(فرزند آیت ا...خزعلی و از محکومین پس از فتنه 88) که چندهفته پیش از زندان آزاد شده بود ،در سایت خود اعلام کردموفق شده،از ایران خارج شود.

عماریون نوشت

آیت ا... مصباح یزدی، بااشاره به جریان انحرافی واینکه این افراد بعدها ادعا می‌کنند که ما به مراجع تقلید نیازی نداریم و دستورات را مستقیما از امام زمان و شاید پس از آن از خداوند دریافت می‌کنیم، گفت: امروزه بابیت مدرن در جامعه ظاهر شده است.

اعتدال نوشت

کواکبیان شایعات موجود در باره دیدار برخی اصلاح طلبان معتدل با آیت ا... هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.

الشرق الاوسط

وزیر خارجه بحرین با اشاره به دیدارش با وزیرخارجه ایران در نیویورک اظهار داشت: می توانم بگویم «چندین گام دیپلماتیک اتخاذ شده» و دیدار اخیر «سرآغاز خوبی» است. وی افزود: آقای صالحی نیز در بازگرداندن و عادی سازی روابط بین دو کشور به همان اندازه جدیت داشتند.

بی بی سی

به دلیل افزایش شدید قیمت ارز در ایران، بانک مرکزی این کشور برای کنترل قیمت ارز به همه شعب بانک های دولتی و خصوصی اجازه داده تا ارز بفروشند.بنابر اطلاعیه بانک مرکزی ایران، از این پس علاوه بر شعب ارزی بانک های ملی، ملت، صادرات و صرافی ها، "شعب مرکزی سایر بانکها نیز مجاز به فروش ارز مسافرتی می باشند.

رادیو آلمان

ایران و ترکیه به عنوان دو کشور بزرگ منطقه با پیشینه‌ تاریخی‌شان تاثیری گسترده بر تحولات در خاورمیانه دارند. سیاست‌های متفاوت ترکیه و ایران در قبال جنبش‌های اعتراضی در کشورهای عربی شکاف میان تهران و آنکارا را بیش از پیش تعمیق کرده است.در روزهای گذشته مقام‌های رسمی، نظامی و دینی ایران هر چه بیشتر سیاست‌های ترکیه را مورد نقد قرار داده‌اند.

ایران

جلالی نماینده رئیس مجلس در کمیته موسوم به 8+7 در سخنانی گفته که آقای لاریجانی هیچ‌گاه مدعی داشتن نماینده در این کمیته نبوده و این آیت‌ا... مهدوی‌کنی بوده‌اند که از ایشان خواستند نماینده‌ای را معرفی کند.

 

 

شرق

رییس کل دیوان محاسبات کشور از واریز بخشی از درآمدهای نفتی به یک حساب بانکی در خارج کشور به جای واریز به خزانه در کمیسیون انرژی مجلس خبر داده است.

مردمسالاری

در جمعیت هلال احمر که ریاست آن به عهده ابوالحسن فقیه از نزدیکان رئیس دفتر رئیس جمهور می باشد، شبکه ای به نام ماه نو فعال شده است که جریان انحرافی در صدد بهره گیری از این تشکل برای انتخابات آینده و حتی رقابت با بسیج مستضعفین می باشد.

جمهوری اسلامی

از دانشگاه‌ها خبر می‌رسد از چند روز قبل برای ثبت نام کلیه کسانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی باشند حتی رد شده‌های کنکور مجاز شده‌اند. افراد مطلع می‌گویند این تصمیم به خاطر ظرفیت خالی دانشگاه‌ها به دلیل کثرت دانشگاه‌های غیرانتفاعی است.

وطن امروز

روزنامه اسرائیلی هاآرتص افشا کرد پدر «جاش فتال»، یکی از 2 جاسوس آمریکایی که هفته گذشته توسط ایران آزاد شدند، اصالتا اسرائیلی است.

ایران

تشویش اذهان عمومی به شیوه فارس!

خبر اول اینکه سایت خبری فارس در ادامه شایعه‌پراکنی‌ها علیه دولت و به بهانه باز نشر اخبار ویکی لیکس و در نقل قولی از سایت رادیو کوچه (سایت وابسته به ضد انقلاب) نوشت: «مشایی در دیدار با سفیر اتریش در ایران که به دعوت مشایی به دفتر وی رفته بود به موازی‌کاری‌ها در دستگاه دیپلماسی ایران اشاره کرده و مشاوران رهبری را عاملان سنگ‌اندازی برای رسیدن به توافق با غرب معرفی کرده است.» فارس در ادامه آورده است: «رحیم مشایی در این دیدار گفته است از گفت‌وگو با روسیه و فرانسه احساس خوبی ندارد و ترجیح می‌دهد به طور مستقیم با امریکا گفت‌وگو کند!» گفتنی است بازنشر این دسته از گزارش‌های بی‌اساس توسط سایت فارس آن هم به نقل از گزارش‌های ویکی لیکس که سندیت آن مورد خدشه جدی است اهداف پشت پرده این سایت خبری را به خوبی نشان می‌دهد.

مهدی خزعلی از ایران گریخت

خبر دیگر اینکه طبق اطلاعات واصله پسر آیت‌الله خزعلی طی چند روز گذشته به‌طور مخفیانه از ایران متواری شده است. این فعال جریان فتنه در طول سال‌های پیش با طرح ادعاهای مضحک برای خود شهرتی دست و پا کرده بود، از جمله این ادعاهای عجیب، یهودی دانستن نسب رئیس‌جمهور و پیشگویی حادثه‌ای بزرگ در نیمه خرداد امسال بود،‌ ادعاهایی که افراد ظاهر الصلاح دیگر هم شبیه به آن را تکرار می‌کنند. لازم به ذکر است مهدی خزعلی بلافاصله بعد از خروج از کشور با یکی از شبکه‌های ضدانقلاب مصاحبه داشته است.

مشارکت هم مدعی انحراف دولت شد

باخبر شدیم کهحزب منحله مشارکت با انتشار بیانیه ای در سایت خود به ماجرای تخلف بانکی اخیر واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه با اشاره به سخنان چند روز پیش رئیس دیوان محاسبات مبنی بر عدم واریز چند میلیارد دلار به حساب ذخیره ارزی آن را مصداق «انحراف» از بودجه کشور دانسته است. در ادامه این بیانیه که معلوم نیست کجا و توسط چه کسانی تنظیم شده آمده «این روند به براندازی جمهوری اسلامی منجر خواهد شد و باید در برابر این روند عکس‌العملی ویژه نشان داد.» لازم به ذکر است جبهه مشارکت به دلیل اقدامات براندازانه خود منحل و تعداد قابل توجهی از اعضای ارشد این جریان به جرم اقدامات ضد امنیتی بازداشت شده‌اند.

خودسوزی سایت صهیونیستی

دست آخر اینکه چاله میدان شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب معروف به «بالاترین» در یک حرکت مفتضحانه لوگوی سایت خود را به مناسبت سال جدید یهودی مزین به ستاره داوود نمود و کلمه بالاترین را به زبان عبری تغییر داد. این شبکه مجازی در طی سال‌های گذشته جزو فعال‌ترین شبکه‌ها برای ایجاد اغتشاش و حرکات براندازانه ضد نظام بوده است که بعد از فروکش کردن التهابات خیابانی بشدت دچار ریزش بازدید از طرف ته مانده‌های ضدانقلاب شده است. جالب توجه این که این سایت ضدانقلاب بخش قابل توجهی از اخبار خود را از رسانه‌های زنجیره‌ای‌ ضددولت تأمین می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات