حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۸۳۹۶۳
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان عنوان کرد:

سردار همدانی؛ مجاهدی در دو جبهه

حجت الاسلام المسلمین پناهیان گفت: شهید حاج حسین همدانی مجاهدی بود که در دو جبهه حضور داشت و با تمام توان عمل کرد.
پایگاه بصیرت / سید محمد مشکوه الممالک
حماسه و جهاد/ حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج حسین همدانی که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، با بر شمردن فضایل اخلاقی و ویژگی‌های برجسته شهید همدانی گفت: این سردار بزرگوار در فتنه آمریکایی و انگلیسی 88 با سازماندهی جوانان انقلابی و استفاده از نیروهای مردمی توانست در نهایت آرامش فتنه را خاموش کند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده و ارزنده سردار همدانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: این سردار والامقام در سوریه نیز با وجود دشواری‌ها توانست به سازماندهی نیروهای مردمی پرداخته و کمک شایان توجهی را به ملت سوریه ارائه کند.

پناهیان افزود: در چنین مجلسی باید به حقیقتی از اصل دین‌مان بپردازیم؛ حقایقی که هنوز آن چنان تحولی در جامعه صورت نگرفته که این حقایق برای همه مردم بدیهی باشد اما روزی خواهد رسید که مردم جهان به اصل باز می‌گردند.

حجت الاسلام پناهیان در رابطه با ویژگی های این سردار شهید تصریح کرد: این شهید بزرگوار همیشه در حوادث سال 88 به جوانان توصیه می کردند که بدون سلاح به میدان مقابله با اختشاشگران بروند و خیلی توصیه داشتند که با مهربانی و سعه صدر رفتار کنند.

حجت الاسلام پناهیان اظهارکرد: خداوند در سوره نساء به خودش قسم می‌خورد و خطاب به پیامبر(ص) می فرمایند کسی که ذره‌ای در دلش از فرمان، قضاوت و امر ولایی تو احساس ناراحتی کند ایمان ندارد پس ما ایمان را باید از نو بشناسیم.

وی افزود: مردم جهان به این مطلب رسیده اند که ولایت باید دست ولی خدا باشد و ارزش هر شعار دینی کمتر از مدیریت ولی خداست و تا امر ولایت درست نشود هیچ چیز دیگری درست نمی‌شود. امر ولایت امری نیست که فقط در فضای اعتقادی‌مان از آن استفاده کنیم بلکه عقلانی است و غیر مسلمان‌ها هم آن را می‌فهمند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات