صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۸۷۵۳۲

تجربه یک ملت

تجربه‌ای که این روزها و در دوران پسابرجام بیش از پیش در برابر چشم مردم ما قرار دارد و به وضوح درستی این تفسیر و تعبیر از دشمنان انقلاب اسلامی احساس می‌شود. [...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: تجربه تاریخی ملت ایران ثابت کرده است که زیاده‌خواهی‌های گستاخانه دشمنانش، هرگز پایان نمی‌یابد، مگر با دست کشیدن ملت ایران از گفتمان انقلاب اسلامی و تضییع استقلال و اقتدار کشورمان؛ تجربه‌ای که این روزها و در دوران پسابرجام بیش از پیش در برابر چشم مردم ما قرار دارد و به وضوح درستی این تفسیر و تعبیر از دشمنان انقلاب اسلامی احساس می‌شود.
جمهوری اسلامی ایران بنا به مصلحت و برای حل مناقشه هسته‌ای و اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان و همچنین رفع تحریم‌های ظالمانه با پیروی از الگوی نرمش قهرمانانه که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند، با طرف غربی مذاکره کرد و بخشی از تأسیسات هسته‌ای خود را نیز برچید. اما این روزها این رفتار از سر تدبیر و عقلانیت جمهوری اسلامی ایران، به دلایلی که بعضاً هم نمی‌توان آنها را به رشته تحریر درآورد، به عقب‌نشینی ایران اسلامی تعبیر شده و امر را بر دشمن مشتبه کرده است که می‌تواند هر آنچه می‌خواهد بر کرسی نشانده و تمام خواسته‌های خود را تأمین کند؛ به گونه‌ای که شاهد هستیم دشمن گام‌های رو به جلو و گستاخانه خود را بلندتر و تندتر برمی‌دارد؛ از اظهار نظر درباره برنامه دفاعی ایران تا نگران‌کننده دانستن صنایع فضایی کشورمان و... . در آخرین نمونه نیز «آنگلا مرکل» که چندی پیش نیز خبرسازی‌های فراوانی درباره سفر او به تهران یا میزبانی وی از رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شده بود، در مصاحبه‌ای برای برقراری رابطه با ایران شرط تعیین کرده است! به گزارش آسوشیتدپرس، مرکل که پس از دیدار کابینه آلمان و رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفته است: او این موضوع را «روشن کرده» که «تا زمانی که موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته نشود، نمی‌تواند رابطه نرمال و دوستانه‌ای با ایران وجود داشته باشد.»
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات