تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۸۷۵۹۰

فرهنگ آقازاده پروری نقطه حساس نفوذ در هرم قدرت

بخشی از سرمایه گذاری استکبار یارگیری از درون جبهه خودی که بهترین و مناسب ترین موقع در بازه های انتخابات در میان برخی از جریان های سیاسی، احزاب و روشنفکران سکولار می باشد.
پایگاه بصیرت / مصطفی گروهی
از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرای طرح های متعدد نظامی، سیاسی و اطلاعاتی از سوی امریکا و قدرت های غربی جهت مواجه و مقابله با انقلاب اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفته و هست. در همین راستا با تحریک صدام و تحمیل و حمایت از جنگ هشت ساله رژیم بعث علیه انقلاب اسلامی در قالب اجرای عملیات سخت افزاری و در عملیات نیمه سخت به اعمال تحریم های اقتصادی و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی و منطقه ای پرداختند.
در پی ناکامی در عرصه سخت افزاری و عدم تاثیر تحریم های اقتصادی و تجربه موفق انقلاب های رنگی در کشورهای پساکمونیستی، امریکا و غرب را جهت توسل به براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران ترغیب نمود. نمونه آن در فتنه سال 88 که دشمن حجم و امکانات وسیعی جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود قرار داد که به مراتب از همه انقلاب های رنگی دنیا عظیم تر و گسترده تر بود، باز هم در این عرصه شکست خورد و به دنبال این ناکامی و شکست‌های گذشته خود در جستجوی طرح جدید که همان نفوذ می باشد؛ جهت مقابله و استحاله انقلاب اسلامی ایران از درون برآمده‌اند. به خیال دشمنان قسم خورده این کشور، مذاکرات هسته‌ای زمینه را برای ایجاد و اجرای این طرح فراهم می کرد و بهترین زمان برای استفاده از این طرح یعنی همان طرح نفوذ را فرصت انتخابات آتی در کشور می‌دانند. از این رو به دنبال افراد و جریان‌های مستعدی که زمینه را برای استکبار در جهت تبلیغات منفی علیه انقلاب اسلامی مهیا می کنند، هستند تا آنها را هدایت و در نقش استراتژیست و کاتالیزور(شتاب دهنده) در راستای برنامه های خود قرار دهند.
زمانی کالین پاول وزیر خارجه امریکا گفته بود«من فکر می کنم برای کشور ما هیچ دارائی با ارزشمندتر از دوستی رهبران آینده جهان[و کسانی ] که در اینجا تحصیل کرده اند نیست. دانشجویان با درک بهتری از ارزش‌ها و نهادهای امریکایی به خانه باز می گردند[و] گنجینه‌ای از حسن نیت برای کشور ما تشکیل می‌دهند و در موقعیت‌های قرار گرفته که می توانند در نتایج سیاست هایی که برای ما مهم است، تاثیر بگذارند. خلاصه این سخن که یک فرد بومی تأثیرپذیر که تحت تاثیر افکار و ارزش های امریکا قرار گرفته، می تواند در عرصه قانون گذاری و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی وسیله ای برای مبارزه با احساسات منفی امریکا نزد افکار عمومی جامعه باشد.
 استاد پناهیان در زمینه چگونگی نفوذ از طریق آقازده ها خاطره ای از استاد بازنشسته سازمان ملل می گوید: در ایام فتنه 88 به من یک مطلبی رو گفت که من گفتم اگر من این مطلب را از جانب شما بگویم اشکال ندارد. او هم گفت نه چه اشکالی ندارد، بگویید خود من هم می گویم (این قضیه حدوداً مربوط به سال 1370 است) ایشان یکی از قضات محترم بودند که آن اوایل از شهید بهشتی اجازه می گیرند که بروند در حقوق بین الملل کار کنند ایشان به بنده فرمودند؛ من از سازمان ملل در چندین کشور نمایندگی داشتم به یکی از مسئولین سازمان ملل در ژنو که رفاقتی با او داشتم و کمی هم ضد صهیونیستی بود گفتم بالاخره غربی ها با انقلاب اسلامی ایران چکار می خواهند بکنند؟ گفت: یک روزی با هم بیرون رفتیم به تو خواهم گفت احتمالاً می خواسته شنود نشود. وقتی بیرون رفتیم گفت اگر بخواهید انقلاب اسلامی را ساقط کنید، کاری ندارد انقلابیون می آیند بالا و امکانات پیدا می کنند بچه هایشان می آیند خارج از کشور درس می خوانند و بعد هم برای این بچه ها تورهایی پهن می شود و بعد مراحلش را توضیح داد. بعد که طور پهن کردند از طریق این فرزندان به شیوه هایی در تصمیم سازی ها دخالت می کنند.
بنابراین باید آگاهی و هوشیاری خود را در زمینه دشمن شناسی بالا ببریم و راه های ورود نفوذ پذیران را به عرصه های مهم قانون گذاری و مراکز تصمیم گیری ببندیم از طریق شفاف‌سازی و آگاه کردن افکار عمومی. بخشی از سرمایه گذاری استکبار یارگیری از درون جبهه خودی که بهترین و مناسب ترین موقع در بازه های انتخابات در میان برخی از جریان های سیاسی، احزاب و روشنفکران سکولار می باشد. در انتهای این مختصر بی شک خواب هایی را که استکبار از برجام تا پسا برجام از مجلس تا... تعبیر نخواهد شد و همانطور که اشک سربازان نیرو دریایی امریکا سردمداران آنها را در جهان تحقیر و ذلت بار نشان داد، اشک سردمداران دشمنان انقلاب اسلامی در برابر اراده ملت ایران در هزاره جدید در برابر چشم جهانیان ذلت بارتر خواهد بود. و توطئه های دشمنان با عنایات ویژه ولی عصر ارواحنا له الفداء و تدابیر رهبری عزیز و استواری ملت پای آرمان‌های خود، همچون گذشته خنثی و نقش برآب خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات