صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۹۲۰۴۱

اخبار


۱ -تشنج در اولین جلسه‌ای که مطهری رئیس آن شد!
در ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که برای نخستین‌بار به ریاست علی مطهری برگزار شد، صحنه‌های زشت و زننده‌ای از تشنج و درگیری در صحن علنی مجلس به‌ وجود آمد. این گونه که در حین نطق محمدعلی پورمختار در کنار جایگاه ناطقان، خلیل آقایی، معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل درگیر شد. در ادامه این درگیری خلیل آقایی با چاک دادن یقه پیراهن خود و درگیری لفظی با نمایندگان در صحن علنی مجلس تشنج ایجاد کرد و صحنه زشتی را به وجود آورد. گفتنی است، علی مطهری در مقام رئیس و مدیر جلسه مجلس نتوانست به درستی مانع بروز این اقدام زننده شود و فقط از نماینده مردم میاندوآب خواهش کرد تا برود و به این غائله خاتمه دهد.

۲ -مشاور «جورج سوروس» میهمان ویژه چه کسی در ایران بود؟
گفته می‌شود، «جفری دیوید ساکس» فعال انقلاب‌های رنگی و مشاور «جورج سوروس» پدر انقلاب‌های رنگی، در سکوت خبری به دعوت دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک به تهران آمده است. پیگیری‌های خبری نشان می‌دهد، «جفری دیوید ساکس» در اولین گام پس از حضور در تهران به سازمان حفاظت محیط زیست رفته و با معصومه ابتکار، دیدار کرده است. ساکس همچنین با وجود مخالفت دانشجویان متعهد و انقلابی برای شرکت در یک همایش، به دانشگاه امیرکبیر رفته است.  حضور در وزارت خارجه و گفت‌وگو با عراقچی از دیگر برنامه‌های وی در تهران بوده است.

۳ - وزرا بچه مدرسه‌ای گیر آورده‌اند!
مصطفی کواکبیان در اخطاری خطاب به لاریجانی گفت: «برخی از وزرا فکر می‌کنند شاگرد مدرسه‌ای گیر آورده‌اند و بحث‌هایی را که در روزنامه‌ها می‌شود، برای ما مطرح می‌کنند.» نماینده مردم تهران ادامه داد: «اگر قرار است کاری برای مردم شود، حداقل دستور می‌دادید جلسه غیرعلنی شود؛ رهبری می‌گوید من از بیکاری جوان‌ها شرمنده‌ام. وزیر صنعت که باید بیشتر شرمنده باشد؛ اما می‌بینیم ایشان هیچ راه‌حلی در صحبت‌شان مطرح نکردند.» کواکبیان همچنین تأکید کرد: «رهبری فرمودند باید کاری کنید که مجلس در رأس امور باقی بماند؛ اما با این نحوه جلسات فکر نمی‌کنم به مردم خدمتی شود.»

۴ -پیوستن ۵۰۰ هزار نفر دیگر به خیل بیکاران کشور
فرامرز توفیقی، کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه دولت در زمینه اشتغال و رونق بازار کسب و کار موفق عمل نکرده است، اظهار داشت: تاکنون طرح یا برنامه جدی از سوی وزارت کار برای ایجاد اشتغال اعلام نشده است و معضلات و مشکلات اشتغال کشور تنها با تشکیل یک جلسه شورای عالی اشتغال بررسی شده است. توفیقی از عدم ایجاد اشتغال در کشور طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: شاهد به اتمام رسیدن زمان قانونی بیمه بیکاری بیش از ۵۰۰ هزار نفر هستیم که ناخواسته بیکار شده بودند.

۵- احمدی‌نژاد نامزد اصولگرایان در انتخابات ۹۶  نیست
غلامرضا انصاری، عضو شورای شهر تهران درباره تقابل احمدی‌نژاد و روحانی در انتخابات ۹۶ گفت: «قطعاً کاندیدای اصولگرایان و جبهه پایداری احمدی‌نژاد نخواهد بود؛ بلکه آنها با احمدی‌نژاد بازی می‌کنند که صحنه را گرم کنند.» انصاری درباره اظهارنظرهای زیباکلام گفت: «نظر آقای زیباکلام شخصی است و معمولاً دولت‌ها در کشور ما دو دوره‌ای هستند، شرایط کشور نیز به‌گونه‌ای است که شخص روحانی باید دولت بعدی را در اختیار داشته باشد.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات