صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۲۳۰۶

اخبار کوتاه

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه وجود شش میلیون تحصیلکرده بیکار در کشور تهدید بزرگی است، گفت: اشتغال با تو بمیری، من بمیرم، ایجاد نمی‌شود. یدالله طاهرنژاد خاطرنشان کرد: برای ایجاد یک شغل نیازمند ۱۰۰ میلیون تومان پول هستیم. بنابراین با توجه به اینکه برای ایجاد شش میلیون شغل، ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول لازم داریم، به ورود سرمایه‌های خارجی به کشور نیازمندیم.
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: رأی نیاوردن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح‌ یزدی معلول‌ هوچی‌‌گری‌های برخی غیرانقلابی‌ها بود. آیت‌الله تسخیری در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات سخنگوی جامعه روحانیت مبارز مبنی بر احتمال حمایت اصولگرایان از حسن روحانی در انتخابات ۹۶، گفت: ما فعلاً در جامعه روحانیت هیچ بحثی درباره انتخابات ۹۶ نداشته‌ایم و ایشان نظر شخصی خود را گفته است.
حسین رستگار، مدیرکل آزمایشگاه‌ مرجع سازمان غذا و دارو با تأیید استفاده از مواد مخدر در قلیان‌های رستوران‌های سنتی، گفت: این مراکز برای پاگیر کردن و مراجعه مجدد مشتری، به قلیان‌ها مواد مخدر اضافه می‌کنند. وی افزود: متأسفانه، نمونه‌های بررسی‌شده از توتون و تنباکوهایی که در قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی عرضه می‌شود، نشان می‌دهد که در این قلیان‌ها ماده THC وجود دارد.
سعید باستانی، نماینده مردم تربت حیدریه درباره تأثیر بهره‌برداری از سدّ احداث‌شده بر روی «هریرود» از سوی افغانستان بر منابع آبی ایران گفت: با احداث این سد هیچ آبی وارد ایران نمی‌شود، در حالی که نزدیک به ۴۵ درصد حقابه این رود متعلق به ایران است و باید به کشور ما واگذار شود.
سیدعادل حیدری، وکیل بقایی درباره رأی پرونده شکایت حمید بقایی از حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی گفت: بر اساس حکم دادگاه، حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی، رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری، به دو سال حبس تعلیقی و دو سال انفصال از هیئت تخلفات نهاد ریاست جمهوری محکوم شده است.
ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی ایران، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ای‌پی‌ای آذربایجان اعلام کرد، بانک مشترک ایران- آذربایجان سال‌ آینده میلادی آغاز به کار خواهد کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات