صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۹۳۱۲۱

اخبار کوتاه

هفت قاچاقچی که با استفاده از پاراگلایدر به صورت هوایی، مواد مخدر صنعتی را از کشور افغانستان به ایران حمل می‌کردند، در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند. پس از بسته شدن مرزهای جنوب شرق با ایجاد دیوار مرزی، حفر گودال و سیم خاردار، قاچاقچیان برای انتقال مواد‌ مخدر نوعی منجنیق ساخته‌اند که برای پرتاب ١٠ کیلو مواد مخدر تا فاصله یک یا دو کیلومتری کاربرد دارد. گفتنی است، مرزبانی بسیاری از این منجنیق‌ها را کشف و ضبط کرده است.
با وجود تأکید سخنگوی وزارت کشور مبنی بر پایان یافتن روند تغییر استانداران، یک منبع آگاه در وزارت کشور خبر داد، گزینه بعدی تغییر و تحولات از سوی وزارت کشور در سطح استانداری‌ها در آذربایجان غربی رخ خواهد داد و طی روز‌های آتی قربانعلی سعادت، استاندار فعلی آذربایجان غربی از سمت خود برکنار خواهد شد.
اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سخنرانی خود در مراسم افطاری در شهرستان «کیلیس» در نزدیکی مرزهای سوریه ضمن حمایت از تروریست‌ها در این کشور، اظهار داشت: موضع آنکارا در قبال سوریه طی شش سال گذشته تغییری نکرده است. درباره سوریه آنچه را که شش سال پیش می‌خواستیم، امروز نیز همان را می‌خواهیم.
شنیده شده است عفت مرعشی، همسر هاشمی رفسنجانی که به دلیل مشکلات معده و زخم اثنی‌عشر در خرداد ماه سال جاری در بیمارستان بستری بود، پس از ترخیص در منزل دچار ایست قلبی می‌شود که با حضور به موقع پزشکان مشکل او برطرف می‌گردد.
محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است فیش حقوقی خود را منتشر کند، گفت: بنده به مدت شش سال است که نه از سپاه و نه از بنیاد حقوقی دریافت نمی‌کنم؛ زیرا احتیاجی ندارم و بر حسب علاقه و وظیفه مشغول به کار هستم.
بر اساس ارزیابی‌های رسمی در عراق، داعش اکنون تنها ۱۰ درصد خاک عراق را در اختیار دارد؛ این در حالی است که این گروه تروریستی در حمله گسترده تابستان ۲۰۱۴ بیش از ۴۰ درصد خاک عراق را اشغال کرده بود.
شهرام جزایری یکی از محکومان مشهور اقتصادی در ایران می‌گوید: به دنبال تأسیس «بانک جهانی شهرام» و ساختن فیلم «بانک جهانی شهرام» است که قرار است بازارهای بین‌المللی را پوشش دهد.
مسجد شهر «نیس» فرانسه پس از ۱۵ سال کش‌وقوس با شهرداری این شهر برای نخستین‌بار درهایش را به روی نمازگزاران گشود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات