صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۹۳۱۵۲

اخبار کوتاه

◄کشمکش میان گروه‌های تروریستی حاضر در استان حلب سوریه به اوج خود رسیده است. چنانچه مهم‌ترین گروه تروریستی حلب یعنی «کتائب ثوار الشام» کاملاً از گروه تروریستی الجبهه الشامیه جدا شده است. گفتنی است الجبهه الشامیه یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های تروریستی مسلح در حلب است که بسیاری از گروه‌های مسلح در آن حضور دارند، ولی به دلیل ناکامی‌های پیاپی حلب دچار مشکلات داخلی و از هم پاشیدگی شده است.
هشت نماینده مجلس از وزیر اقتصاد پرسیدند، با چه توجیه فنی و امنیتی، شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) با یک شرکت آمریکایی قرارداد بسته است؟ آیا عقد چنین قراردادهای مشکوکی میان شرکت‌های آمریکایی و برخی از مدیران دولتی کشورمان در دوره‌ای که هنوز از چارچوب تحریم‌های پولی و بانکی و ارتباطی ایران به شدت صیانت می‌شود، صرفاً با هدف (نفوذ) صورت نمی‌گیرد؟
سفارت فرانسه نشان شوالیه (لژیون دونور) را بدون سر و صدا و در بایکوت خبری به ژاله آموزگار اهدا کرد. ژاله آموزگار، پژوهشگر ایرانی فرهنگ و زبان‌های باستانی است. او دکتری زبان‌های باستانی از دانشگاه سوربن دارد و بیش از ۳۰ سال در دانشگاه تهران تدریس کرده ‌است.
داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نتایج گزارش‌های سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و کارشناسان این کمیسیون درباره حقوق‌های نجومی مدیران و ارائه این گزارش این هفته به مجلس، گفت: حدود ۹۵۰ نفر از مدیران دولتی حقوق نامتعارف گرفته‌اند.
دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه ریاست‌جمهوری آمریکا در توئیتی، تصویر «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات خود را در کنار اسکناس‌های یکصد دلاری با عبارت «فاسدترین نامزد تاریخ آمریکا»  قرار داد و موجب حیرت و خشم مردم در رسانه‌های اجتماعی شد.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای تذکری کتبی به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی  برادر رئیس‌جمهور و دستیار ویژه وی و فشار نیاوردن به قوه قضائیه به منظور بررسی پرونده ایشان شدند.
بر اساس گزارش سازمان هواپیمایی کشور از ۵۹۳۶ پرواز انجام شده از طریق ۱۴ ایرلاین داخلی در اردیبهشت ماه سال جاری، ۲۵۸۶ پرواز، یعنی ۵/۴۳ درصد از پروازها تأخیر داشتند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات