صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۹۳۰۶۸

اخبار کوتاه

«جان هربست» سفیر سابق آمریکا در اوکراین گفت: ماندن «بشار اسد» در قدرت برای جلوگیری از به قدرت رسیدن افراط‌گرایان، ضروری است. وی تأکید کرد: «به باور من روسیه موضع صحیحی مبنی بر اینکه تنها جایگزین اسد، گروه‌های تروریستی و افراط‌گرا خواهند بود، اتخاذ کرده است. دولت ایالات متحده درباره دولت اسد «کمی غیرواقع‌بینانه» برخورد کرده و لازم است واشنگتن بقای حکومت سوریه را تضمین کند.»
برنی سـندرز، در یادداشـتی در روزنامـه نیویورک‌تایمـز با اشاره به انباشـته شـدن ثروت هنگفت در دسـتان یک درصد از جامعـه آمریـکا، نوشت: میلیون‌هـا آمریکایـی همچـون طرفـداران خـروج انگلسـتان از اتحادیـه اروپا خشـمگین و خسـته شـده‌اند. وی افزود: در حیـن مبـارزات انتخاباتـی که از ۴۶ ایالت بازدیـد کردم شاهد حقایق دردآوری بودم.
بشار اسد در مصاحبه‌ای دلیل اصلی بحران سوریه را کشورهای حامی تروریست‌ها، مانند ترکیه، عربستان سعودی و قطر دانست که حاضر به متوقف کردن حمایت همه‌جانبه از این تروریست‌ها نیستند و تأکید کرد، اگر بحران سوریه حل نشود، به دومینوی بحران‌ها در منطقه منجر خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در نشست خبری خود بار دیگر مدعی شد، ما چشمان خود را بر روی فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران نبسته‌ایم و توافق هسته‌ای تنها زمانی توافق خوبی خواهد بود و سبب گشایش‌هایی برای ایران خواهد شد که ایران رفتار میانه‌روتری را پیش بگیرد.
روزنامه همشهری درباره حقوق‌های نجومی نوشت: اگرچه چهار مدیرعامل بانکی به‌خاطر دریافت حقوق‌های نجومی برکنار شده‌اند، اما این سؤال مطرح می‌شود که نقش نظارتی مدیران ارشدتر دولتی بر حقوق و مزایای مدیران میانی و زیردستان خود چیست و اگر این فیش‌ها افشا نمی‌شد، پرداخت‌های نجومی تا چه زمانی ادامه داشت؟
عرب باغی، مدیرعامل منطقه آزاد «ارس» با بیان اینکه محصولات تولیدشده در ارس می‌تواند جایگزین بازار ترکیه در روسیه باشد، گفت: ۲۵۰ هکتار محصولات گلخانه‌ای در این منطقه در دست بهره‌برداری است که این محصولات به روسیه ارسال خواهد شد.
پلیس نیویورک از تعلیق افسر مسلمان به دلیل خودداری از تراشیدن ریش عقب‌نشینی کرد. قاضی دادگاه هم حکم داده است پلیس نیویورک باید حقوق ماهیانه این عضو مسلمان پلیس را به طور کامل پرداخت کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات