صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۲۹۳۱۹۸

اخبار کوتاه

امیر خجسته، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم با اعلام ارائه گزارش مبسوطی از پرونده تفحص از بنیاد شهید به رئیس قوه قضائیه، گفت: رئیس قوه قضائیه دستور دادند تا این موضوع در دادگاهی پیگیری شود. اینکه می‌گویند این پرونده مختومه شده، اطلاعات غلطی است. ما مشکلات عدیده‌ای در بانک دی و سیستم‌های اقتصادی در بنیاد شهید داشتیم که کمیته تحقیق و تفحص در بررسی‌های خود به آنها پرداخت.
بیژن زنگنه گفت: ساعت ۲ بامداد امروز شنبه پس از ساعت‌ها تلاش سرسختانه در کنار آتش و در شرایط بسیار سخت و دمای بالای خوزستان، آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا مهار و خاموش شد. وزیر نفت با بیان اینکه پتروشیمی بوعلی‌سینا ظرف مدت دو تا سه هفته به مدار تولید برخواهد گشت، افزود: من تصور می‌کنم مدیریت بحران و فرماندهی عملیات اطفای حریق پتروشیمی بوعلی‌سینا بسیار درست و حرفه‌ای عمل کردند.
وزیر خارجه انگلیس به صراحت اعلام کرد، اشتباه آمریکا درباره ارتش عراق پس از سقوط صدام موجب پیدایش گروه تروریستی داعش شده است. به گزارش گاردین، «فیلیپ هاموند» در کمیته امور خارجه مجلس عوام انگلیس گفت: برکناری جمعی اعضای حکومت صدام‌حسین اشتباهی فجیع بود و هم‌اکنون بسیاری از بعثی‌های دوره صدام، در پست‌های ارشد گروه تروریستی داعش هستند.
اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که برای سرنگونی دولت قانونی سوریه از هیچ کمک مادی و تسلیحاتی به تروریست‌ها دریغ نکرده است، به تازگی در سخنانی با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم بپذیریم سوریه با ریشه‌های تاریخی از بین برود؛ مدعی شده است سوریه در آستانه پاک شدن از نقشه جهان قرار دارد!
داعش فیلم تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرده و در آن ساختار خلافت خودخوانده‌اش را نشان داده است. این گروه ادعا کرده است در مجموع ۳۵ استان در سراسر جهان دارد که ۱۹ استان آن در عراق و سوریه و ۱۶ استان، از جمله خراسان خارج از سرزمین‌های تحت سلطه این گروه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در همایش بزرگ جهادگران رضوی با بیان اینکه مسئله ازدواج جوانان مورد غفلت واقع شده است، گفت: متأسفانه بودجه فرهنگی را خرج ساختن استخر کردند، در حالی که بخش عظیمی از وحشت‌های ما مربوط به شهوت است که بخش زیادی از آن با ازدواج رفع می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات