صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۹۳۴۵۰

اخبار کوتاه

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس اظهارنظر محمدعلی وکیلی درباره استیضاح «علی ربیعی» وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را موضوعی شخصی خواند و گفت: استیضاح آقای ربیعی در فراکسیون مطرح نشده بود و ما همه از شنیدن آن شوکه شدیم. وی افزود: البته نمایندگان همه در برابر ملت تکالیفی دارند و هیچ‌گاه این تکالیف را قربانی ملاحظات سازمانی و گروهی نمی‌کنند.
وزیر دفاع روسیه گفت: تاکنون بیش از دو هزار نفر از شهروندان روس، از جمله ۱۷ نفر از فرماندهان اصلی که عضو گروه تروریستی داعش بوده‌اند، در سوریه کشته شده‌اند. سرگئی شویگو افزود: اعضای روسی گروه داعش که در سوریه حضور داشتند، درصدد بودند پس از بازگشت به روسیه دیدگاه‌ها و باورهای افراط‌گرایانه را ترویج دهند و همراه خود جنگ، کشتار و خونریزی بیاورند.
معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حدود سه میلیون هکتار کانون بحرانی گردوغبار در داخل کشور است و دولت درباره کانون‌های داخلی نهایت تلاش خود را به کار گرفته است، اما بیشتر کانون‌های خارجی گردوغبار در کشورهای عراق و عربستان است که برنامه‌های اجرای مشترک تدوین شده، ولی دولت عراق اعلام کرده است کانون‌های گردوغبار در اختیار داعش قرار دارد.
محمدقسیم عثمانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس درباره شکل‌گیری فراکسیون سوم (مستقلین و اعتدالگرایان) در خانه ملت، با تأکید بر اینکه بعید می‌دانم فراکسیون سوم در مجلس شکل بگیرد، گفت: افرادی که مستقل بوده‌اند یا جذب فراکسیون ولایت شده‌اند و یا جذب فراکسیون امید، از این رو احتمالاً فراکسیون سوم در دستور کار نخواهد بود.
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی با اشاره به اینکه باید ضایعات مواد غذایی کاهش یابد، گفت: مثلاً در ایران چهار میلیون تُن سیب تولید می‌شود که ۲۰ درصد آن (معادل ۸۰۰ هزار تن) ضایعات است که عدد بزرگی است و این در حالی است که یافتن غذای سالم از دغدغه‌های مردم است.
اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان درباره دیه جان‌باختگان حادثه منا گفت: به گفته وزیر حج عربستان پس از موسم حج امسال، شورای عالی حج عربستان در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند؛ اما هنوز درباره تاریخ و مبلغ دیه چیزی را اعلام نکرده‌اند و فقط وعده داده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات