صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۹۳۴۸۶

اخبار کوتاه

پس از همایش منافقین در پاریس که با حمایت مالی و سیاسی عربستان سعودی همراه بود، پروژه رسانه‌ای با هدف تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است. منافقین در مرحله اول این پروژه کمپینی را طراحی کردند که اولین توئیت‌های آن از سوی حساب‌های منافقین بود و همزمان بیشتر جریانات ضد انقلاب و حتی برخی فرقه‌های بدنام با آن همصدا شدند. در این میان برخی از اهالی سینما، مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل‌سعود جنایتکار همراه شده و در این کمپین مشارکت کردند!
علی صوفی، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته است: بر اساس گزارش‌های دریافتی، در استانی که ۱۶ فرماندار داشته تنها سه فرماندار آن حاضرند از دولت دفاع کنند و به خاطر دولت پا به میان بگذارند؛ اینها گزارش‌های موثق و نگران‌کننده برای دولتی است که سال آینده باید انتخاباتی را برگزار کند که چنین افرادی مجریان آن هستند.
مایکل فلین، سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور نظامی دونالد ترامپ، در مصاحبه‌ای مضحک به طور مکرّر از امام خمینی(ره) خواست تا حملات نیس فرانسه را محکوم کند! او در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس نیوز» در اظهاراتی توهین‌آمیز گفت: «من از [آیت‌الله] خمینی، رهبر ایران و جهان اسلام می‌خواهم در برابر این حملات پاسخگو باشد!»
مسعود پزشکیان درباره طرح استیضاح وزرا در روزهای اخیر که از سوی برخی اعضای فراکسیون امید مطرح شده، اعلام کرد که استیضاح وزرا در سال آخر دولت معقول نیست. گفتنی است، «پزشکیان» نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یکی از طراحان استیضاح وزیر کار در روزهای آخر دولت دهم بود.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره رکود اقتصادی گفت: در شرایطی قرار داریم که اقتصاددانان به آن رکود اقتصادی می‌گویند و در شرایط فعلی باید دولت حواس خود را، به صنعتگران و واحدهای تولیدی جمع و متمرکز کند. وی تأکید کرد: بازار به پول نیاز دارد، اما دولت پولی ندارد.
طبق گزارش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی هم‌اکنون ۱۰ هزار گردشگر ایرانی در ترکیه حضور دارند که با تورهای گردشگری به این کشور سفر کرده‌اند. گفتنی است، وزارت خارجه در پی حوادث ترکیه از ایرانیان خواسته است فعلاً از سفر به این کشور خودداری کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات