صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۸۸

اخبار کوتاه

«برد شرمن» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مطلبی نوشت: «ما نباید نظام بانکی آمریکا را به روی خطر چندین میلیارد دلاری وام‌دهی به ایران باز کنیم.» وی افزود: «ما هرگز (به ایران) قول وام آمریکا را نداده‌ایم. دولت اوباما حتی پس از توافق هسته‌ای نیز ایران را حامی شماره یک تروریسم قلمداد کرد.»
بهزاد خاکپور، رئیس مرکز اسناد وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی «دسترسی به اسناد» درباره آزادسازی پرونده‌های محرمانه این مرکز اظهار داشت: ۴۷۰۰ سند که پیشتر محرمانه به شمار می‌آمد، بررسی شد و قرار است که ماه آینده آقای ظریف این اسناد را از محرمانه بودن خارج کرده و از آنها رونمایی شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور سیدصفدر حسینی را یکی از ذخیره‌های نظام دانست و افزود: گذشته از ارادت شخصی بنده به دکتر حسینی، سایر اعضای هیئت عامل سابق صندوق توسعه ملی نیز از بزرگان اقتصاد کشور هستند و الحق در دوران مسئولیت خود امانتداران بزرگی برای کشور بودند!
در حالی که همچنان نام رئیس معزول بانک ملت بر روی پایگاه اینترنتی این بانک قرار دارد، گفته می‌شود که عضو جایگزین رستگار در هیئت مدیره بانک ملت برای طی مراحل تأیید صلاحیت حرفه‌ای به بانک مرکزی معرفی شده و چنانچه صلاحیت فرد جدید از سوی بانک مرکزی برای عضویت در هیئت مدیره این بانک تأیید شود، این اسامی تغییر می‌کند.
هیئت وزیران طی مصوبه‌ای از محل منابع جزء (۹) ردیف (۱۰۱۰۰۰) جدول شماره (۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نهاد ریاست جمهوری اختصاص دادند. این تصمیم در جلسه تاریخ ۶/۵/۱۳۹۵ هیئت وزیران تصویب و از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.
دبیرکل جریان «بدر» با اشاره به مشارکت نیروهای داوطلب مردمی در عملیات آزادسازی شهر موصل، تأکید کرد: ما با فرماندهی عملیات مشترک و فرمانده کل نیروهای مسلح در حال بررسی انجام عملیات‌های مختلف هستیم و قطعاً در عملیات موصل شرکت خواهیم کرد.
«بولنت توفکچی» وزیر بازرگانی و گمرکات ترکیه خسارت‌های کودتا به اقتصاد ترکیه را بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارزیابی کرد و افزود: در صورتی که خسارات وارد شده به هواپیماها، بالگردها، ساختمان‌ها و تسلیحات حساب شوند، به رقم ۳۰۰ میلیارد لیر می‌رسیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات