صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۹۵۰۱۴

اخبار کوتاه چهارشنبه 10 شهریور 1395

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: با بارگیری همزمان ۱۰ کشتی نفتکش، حدود ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت صادر شد. سید پیروز موسوی افزود: از این تعداد ۹ فروند کشتی از طریق اسکله‌های ثابت و یک فروند کشتی به روش STS «کشتی به کشتی»، نفت خام صادراتی ایران را بارگیری کرده‌اند.
آیت‌الله صافی گلپایگانی، در دیدار اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه ما باید واقعاً از مدرک‌گرایی اجتناب کنند، این بلا و خطر بزرگی است که درس‌خواندن برای مدرک باشد. باید واقعاً درس خواند، زحمت کشید، سال‌ها نزد استاد رفت و ممحّض در فقه و اصول شد تا درجات علمی و مراتب فقهی حوزه‌ها محفوظ بماند.
به گزارش «رأی الیوم»، رئیس مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل فکر می‌کرد که تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به تضعیف حزب‌الله می‌انجامد؛ ولی این گروه در پنج سال اخیر نه تنها تضعیف نشده، بلکه به موشک‌های دوربرد هم مسلح شده است.
پس از برگزاری سومین رأی‌گیری مخفیانه در نشست شورای امنیت، از میان ۱۰ نامزد باقی‌مانده به منظور احراز پست دبیرکلی سازمان ملل، «آنتونیو گوترس» نخست‌وزیر سابق پرتغال همچنان بیشترین شانس را برای رسیدن به دبیرکلی سازمان ملل دارد.
«النشره» به نقل از منابع رسمی در لبنان نوشت: سفیر عربستان در بیروت، لبنان را ترک کرده و دیگر بازنخواهد گشت. ریاض کاردار جدیدی را معرفی کرده که تنها مأموریت حل مشکلات مربوط به صدور روادید برای حجاج لبنانی را بر عهده دارد.
دولت روند انتصاب بعیدی‌نژاد به عنوان سفیر ایران در لندن را نهایی کرده است. این روند در انگلستان هم با سرعت عجیبی نهایی شده است. متقابلاً سفیر جدید انگلیس در ایران هم به زودی وارد تهران خواهد شد.
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه بودجه کشور تنها کفاف حقوق کارمندان را می‌دهد، گفت: دولت خیلی عیالوار و بزرگ شده و درآمد ۲۱۰ هزار میلیارد دلاری دولت تقریباً برابر با هزینه‌های جاری است.
«تامیر پاردو» رئیس سابق سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گفت: بزرگ‌ترین تهدید پیش‌ روی موجودیت این رژیم، شکاف و نفرت پراکنده‌شده در میان شهرک‌نشینان صهیونیست است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات