صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۹۵۲۳۰

اخبار کوتاه 21 شهریور

محمدرضا تابش، غلامرضا تاجگردون، طیبه سیاوشی، فاطمه ذوالقدر و غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس برای تماشای مسابقات پارالمپیک  ۲۰۱۶ با بودجه مستقیم دولت راهی برزیل شدند. این سفر در حالی  به راحتی و با بهره‌گیری از بودجه عمومی کشور صورت گرفته که تعدادی از مربیان تیم‌ها‌ی ایرانی به دلیل عدم تخصیص بودجه مورد نیاز از سوی دولت یازدهم از حضور در مسابقات المپیک بازمانده و یا اعزام آنها پس از فشارهای فراوان رسانه‌ها و افکار عمومی‌ با تأخیر صورت گرفت.
رادیو فرانسه در تحلیلی از اقدامات رژیم آل‌سعود گفت: عربستان نه تنها سال‌های زیادی است که شهروندان خود را با شدت تمام در معرض تبلیغات وهابیت قرار داده و مردمی متعصب پرورده است؛ بلکه با صرف میلیاردها دلار نفتی، به ترویج همین ایدئولوژی در میان مسلمانان ساکن در بسیاری از کشورهای جهان پرداخته است. هیچ‌کس انکار نمی‌کند که «القاعده» و «داعش» دو سازمان رعب‌آور تروریستی جهان، فرزندان خلف وهابی‌گری مورد علاقه عربستان سعودی هستند.
دفتر رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتای دوچرخه‌سواری بانوان در پارک، خیابان و سایر مکان‌هایی که نامحرم حضور دارد، نظر ایشان را به این شرح اعلام کرد: «دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم، غالباً موجب جلب‌نظر مردان و در معرض فتنه و به فساد کشیده شدن اجتماع و منافی با عفت بانوان است و لازم است ترک شود و در صورتی که در منظر نامحرم نباشد، اشکال ندارد.»
«ماجد غماس» نماینده دفتر مجلس اعلای شیعیان عراق درباره تلاش منافقین برای نمایش خروج پیروزمندانه از این کشور گفت: خروج منافقین از عراق ذلیلانه است، وقتی آنها در عملیات مرصاد هم شکست ذلیلانه و سنگینی خوردند، همان زمان هم سعی کردند برای حفظ روحیات خود نشان دهند پیروز هستند!
علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما در افق بلندمدت ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را برای کشور تأمین خواهیم کرد؛ اما در افق میان‌مدت هشت هزار مگاوات، مدّ نظر است.
سردار ساجدی‌نیا، رئیس‌پلیس تهران بزرگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بیش از ۳۰ باند فعال در خرید و فروش مواد مخدر کشف و بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر در سال جاری منهدم شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات