صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۹۵۴۶۴

اخبار کوتاه 5 مهر

محمدمهدي زاهدي، نماينده مجلس دهم ضمن قدردانی از نطق رئیس‌جمهور در سازمان ملل، از سخنان وی در مراسم آغاز سال تحصیلی انتقاد کرد و گفت: رئيس‌جمهور به جاي آنكه موضوع خشونت را به عنوان سؤال مهر سال جاري مطرح کند، بهتر بود از امنيت نظام اسلامي سخن به ميان می‌آورد يا از اقتصاد مقاومتي و سبك زندگي و چگونگي تأثيرگذاري خانواده در اين حركت انقلابي حرف مي‌زد.
حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی از حضور علی طیب‌نیا در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: از طیب‌نیا به منظور ارائه توضیحاتی درباره سؤالات نمایندگان درباره فیش‌های نجومی، تغییر مدیرعامل بانک ملت و برخی اقدامات حسین فریدون، دستیار رئیس‌جمهور و ارائه گزارش و عملکرد دعوت به عمل آمده است.
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اصولگرایان با ائتلاف به میدان انتخابات می‌آیند، گفت: حزب مؤتلفه اسلامی فرد مورد نظر خود را به ائتلاف معرفی خواهد کرد؛ ولی اگر اصولگرایان به نامزد دیگری رسیدند، قطعاً از ائتلاف پیروی خواهیم کرد.
محمدرضا مقدم، معاون وزیر نفت از امضای ۵۲ قرارداد داخلی‌سازی ۱۰ گروه پرمصرف خبر داد و گفت: طرح بومی‌سازی ١٠ گروه خانواده کالاها و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت به نیمه راه رسیده و وزارت نفت برای تعمیم این طرح به ٩٩ گروه کالایی برنامه‌ریزی کرده است.
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورت ورود به کاخ سفید «اورشلیم» (بیت‌المقدس) را به عنوان پایتخت این رژیم خواهد پذیرفت.
در سال تحصیلی جدید که از سوم مهر ماه آغاز شده، در مجموع دانش‌آموزان ۹۰ روز تعطیل خواهند بود و ۱۵۲ روز به مدرسه خواهند رفت. گفتنی است، مجموع تعطیلات دانش‌آموزان در یک سال ۲۱۴ روز است.
ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، شش میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان از پول‌های این پرونده به بیت‌المال بازگشته است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات