تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹  ، 
کد خبر : ۲۹۵۶۷۵

واکنش انصارالله به جنایت سعودی ها در صنعا

سخنگوی رسمی انصارالله یمن تاکید کرد که تجاوزگران سعودی با وحشیگری بی سابقه ای به قتل و خونریزی ادامه می دهند.
 به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، محمد عبدالسلام در واکنش به بمباران سالن محل برگزاری مراسم عزاداری در صنعا که افزون بر 720 کشته و مجروح به جا گذاشت، تاکید کرد که تجاوزگران با وحشیگری بی سابقه و با همدستی بین المللی ـ در حد مشارکت مستقیم از طریق آزاد گذاشتن آل سعود در تکمیل طرح به خاک و خون کشیدن یمن از طریق سلاح های آمریکایی ـ همچنان به قتل و کشتار مردم بیگناه ادامه می دهند.

به گزارش المسیره، وی افزود: یمنی ها همچنان به برپایی مناسبت های اجتماعی خود و حضور در کنار یکدیگر در مراسم شادی و عزا ادامه می دهند؛ اما جنایت کاران و قاتلان چشم دیدن این مناسبتها را نیز ندارند و بارها مناسبتهای اجتماعی آنها خواه عروسی یا عزاداری را هدف قرار دادند.

عبدالسلام اظهار داشت: زمانی که سازمان ملل و جامعه بین المللی با سکوت خود از جنایت کاران سفاک حمایت می کردند، جنایتهای کشتار جمعی یکی پس از دیگری به وقوع پیوست و به حدی این کشتارها شدید است که جنایت های رژیم صهیونیستی و دیگر کشتارها در برابر آن به نظر نمی آید.

سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد: آل سعود با خونسردی مرتکب جنایتی شدند که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می نشاند؛ آنها با هدف قراردادن مراسم عزاداری خاندان رویشان در سالنی بزرگ در صنعا، مراسم عزای اجتماعی را به مراسم عزا در سوگ مرگ وجدان جامعه بین الملل تبدیل کردند که عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه خونریزی را باید با خونریزی پاسخ داد، ابراز امیدواری کرد که ارتش و کمیته های مردمی بر حملات خود به دشمن بیفزایند.

عبدالسلام با تایید عملیات صرواح که روز گذشته سرکردگان مزدور را هدف قرار داده بود، گفت: ما ایمان داریم که قاتلان و سفاحان از عدالت آسمانی در امان نخواهند بود حتی اگر گمان کنند که از عدالت زمینی جان سالم بدر ببرند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات