صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۲۹۶۴۲۷

اخبار کوتاه 17 آبان

«FIDF» سازمان آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی شب گذشته مراسمی در لس‌آنجلس آمریکا به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ارتش رژیم صهیونیستی برگزار کرد. در این مراسم (که هر ساله در آن ستارگان سینمای آمریکا حضور دارند)، ۳۸ میلیون دلار کمک مالی برای ارتش رژیم صهیونیستی جمع‌آوری شد که این میزان تاکنون سابقه نداشته است. گفتنی است، سال گذشته این سازمان ۱۴ میلیون دلار برای کمک به ارتش رژیم صهیونیستی جمع‌آوری کرده بود.
ژنرال نجم ‌الجبوری، فرمانده عراقی اعلام کرد: آمارهای مقدماتی نشان می‌دهد از زمان شروع عملیات آزادسازی موصل، بیش از دو هزار نفر از نیروهای داعش، از جمله چندین فرمانده ارشد آنها کشته شده‌اند. وی افزود: در حال حاضر تعداد کمی از تروریست‌ها در شهر هستند و نمی‌دانند که کجا بروند و فقط از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرار می‌کنند. حیدر العبادی نیز در دیدار با اهالی برطله اعلام کرده بود: «خبر مسرت‌بخش آزادسازی موصل را به زودی اعلام خواهد کرد.»
وزیر سابق آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی ضمن مرور فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سه سال اخیر، توصیه‌هایی برای آینده وزارت آموزش و پرورش و وزیر جدید ارائه کرد. وی در این باره گفت: بهسازی و مدیریت نیروی انسانی را در نظر داشته باشند. من تنها وزیری هستم که ۱۰۰ هزار پرسنل را کاهش دادم. همچنین میزان حق‌التدریس را از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ساعت در هفته به ۹۰۰ هزار ساعت کاهش دادم.
در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، انتخابات هیئت‌رئیسه دائم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد. در این انتخابات، محمدرضا عارف، رئیس دائم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شد. همچنین، موسوی لاری و رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات [در حال حاضر غلامحسین کرباسچی] نواب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری شدند. ژاله فرامرزیان و صدراعظم نوری به عنوان دبیران هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری انتخابات شدند.
شبکه خبری «المسیره» گزارش داد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند دو پایگاه نظامی در منطقه «اسعر» در عسیر را به دست گیرند و خودروهای زرهی سعودی‌ها را منهدم کنند. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشتر یک پایگاه نظامی سعودی‌ها را در منطقه «مجازه» در عسیر هدف قرار دادند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات