صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۹۶۶۱۲

اخبار کوتاه یکشنبه 23 آبان

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه هیچ‌گاه در مجلس سکوت نکرده‌ام، اظهار داشت: حضور من در مجلس بیشتر صرف مدیریت فراکسیون امید می‌شود؛ اما گاهی باید تصمیمات لحظه‌ای و فوری در مجلس گرفته شود که من احساس می‌کنم وظایف من در این بخش است. وی در ادامه افزود: ما در مجلس علاقه‌مند هستیم که چهره‌های جدید و کمتر شناخته شده به صحنه بیایند و در این زمینه نیز فراکسیون امید تا به حال موفق بوده است.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی بانک‌ها براساس تعریف و تبیین نظام بانکی جهان، تأمین مالی کوتاه‌مدت برای واحدهای کوچک است، گفت: همه باید دقت کنند تا تجربه‌های نادرست گذشته، مانند بنگاه‌های اقتصادی زودبازده تکرار نشود. سیف افزود: از ‌آنجا که بازار سرمایه در کشور ما هنوز به بلوغ نرسیده است، در حال حاضر ۹۰ درصد تأمین مالی‌ واحدهای بزرگ و بلندمدت را نیز بانک‌ها انجام می‌دهند.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا با بیان اینکه در زمینه موضوع حقوق (در مقام رئیس‌جمهور آمریکا)، من حتی یک دلار هم دریافت نخواهم کرد، گفته است: تمامی هزینه کمپین انتخاباتی خود را خودم تأمین کرده‌ام. گفتنی است، رئیس‌جمهور آمریکا درآمدی معادل ۴۰۰ هزار دلار در سال و کمک هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ هزار دلار برای رفع هزینه‌های مرتبط با انجام وظایفش دریافت می‌کند.
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام طی یادداشتی کوتاه در انتقاد از اجرا نشدن مصوبه شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب، نوشت: ای کاش، دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ (مطبوعات) و نمایشگاه‌های مشابه پربازدید را در شهر برگزار نمی‌کرد.
عبدالمهدی بخشنده، معاون وزیر جهاد کشاورزی از ارزان شدن پسته ایرانی در بازار جهانی طی نیمه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد: آمریکایی‌ها امسال میزان قابل توجهی پسته تولید و با قیمتی ارزان‌تر از سال گذشته روانه بازار کردند که همین عامل سبب کاهش قیمت پسته ایرانی شد.
جدیدترین آمار بانک مرکزی از رشد ۱۰/۴ درصدی نقدینگی در شهریور سال جاری نسبت به اسفندماه سال گذشته حکایت دارد؛ به گونه‌ای که حجم نقدینگی به ۱۱۲۲ میلیارد تومان رسیده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات