صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۲۹۷۹۵۳

اخبار کوتاه دوشنبه 13 دی

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی گفت: باند مهدی هاشمی و تیم جاسوسی او با خط گرفتن از سی‌آی‌ای آمریکا در کشور فعال شدند و در کنار بیت منتظری قرار گرفتند که چندی پیش فایل صوتی از وی منتشر شد. وزیر سابق اطلاعات افزود: طبق اطلاعات به دست آمده، طی یک ماه آینده نوار دیگری از مهدی هاشمی و تیم او منتشر خواهد شد که به طور حتم برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای آن انجام شده است.
«آبایومی آزیکیوه» سردبیر یک وبگاه خبری مستقر در دیترویت گفت: واشنگتن در حال حمایت گسترده از تجاوز ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به یمن است؛ این در حالی است که جنایات ریاض در یمن از مردم آمریکا پنهان نگه داشته می‌شود. وی تصریح کرد: عربستان سعودی و شورای همکاری خلیج‌فارس هم‌اکنون با هماهنگی آمریکا و با استفاده از جنگنده‌های ساخت این کشور در حال بمباران یمن هستند.
همزمان با روز نخست سال جدید میلادی، سی‌وپنج دیپلمات اخراجی روسیه به همراه اعضای خانواده‌شان با یک هواپیمای اختصاصی روسی، خاک آمریکا را ترک کردند. اخراج این دیپلمات‌ها در پی حکم باراک اوباما، رئیس‌جمهوری و در واکنش به آنچه کاخ‌سفید درباره نقش مسکو در هک‌کردن کامپیوترهای حزب دموکرات و ایمیل‌‎های هیلاری کلینتون، نامزد این حزب بیان کرده بود، صورت گرفت.
در حالی که ۲۰۰ روز از محاصره منطقه «الدراز» بحرین به دست نیروهای امنیتی آل‌خلیفه می‌گذرد، مردم بحرین از امروز به منظور شکست محاصره این منطقه که منزل آیت‌الله عیسی قاسم در آن واقع است، وارد دور جدیدی از فعالیت‌های اعتراض‌آمیز و تظاهرات خیابانی گسترده می‌شوند.
عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درباره فیلترینگ تلگرام گفت: در این کارگروه با حضور اعضای دولت مصوب شد، اگر تلگرام مقررات جمهوری اسلامی را رعایت نکند، ظرف یک ماه کلاً بسته شود؛ ولی در حال حاضر این مصوبه اجرا نمی‌شود.
حساب اینستاگرام «Khamenei.ir» شب گذشته به مناسبت آغاز سال نو میلادی تصاویر محبوب یک سال اخیر این حساب را معرفی و اعلام کرد، در سال ۲۰۱۶ پست‌های این حساب بیش از ۶۷ میلیون لایک گرفته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات