صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۰۱۳۹۷

اخبار کوتاه شنبه 6 خرداد

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ کانتینر کولر گازی قاچاق، اظهار داشت: این کالاهای قاچاق در کرج و تهران دپو شده و کد رهگیری نداشتند تا با دادن مالیات و عوارض گمرکی ترخیص شوند. وی با بیان اینکه این کولرهای گازی به انبارهای غیرمجاز برده شده بود که خلاف قانون است و باید در انبارهای مورد تأیید گمرک ثبت می‌شد، تصریح کرد: ستاد قاچاق باید با افراد خاطی برخورد کند.
رسانه‌های سوریه از حمله یک پهپاد رژیم صهیونیستی به استان قنیطره در این کشور خبر دادند. گزارش‌ها حاکی است سه سرباز سوریه بر اثر این حمله کشته شده‌اند و پهپاد رژیم صهیونیستی سرنگون شده است. رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته در تلاش برای تقویت گروه‌های تروریستی که در جنگ با ارتش سوریه متحمل شکست‌های سنگین شده بودند، به دفعات وارد عمل شده و به مواضع ارتش و نیروهای مردمی این کشور جنگ‌زده حمله کرده است.
علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند، جنایت وحشیانه رژیم آل‌خلیفه که با تبانی آمریکا و کشورهای منطقه و در سایه سکوت بین‌المللی صورت گرفته است، عزم و اراده ما را بیشتر می‌کند. در این بیانیه آمده است: به رژیم ظالم آل‌خلیفه می‌گوییم که به یاری خدا روز انتقام مردم از شما فراخواهد رسید و شما به زودی باید جوابگوی اعمال خود باشید.
روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس نوشت: گروه تروریستی داعش در آستانه ماه رمضان، با انتشار ویدئویی تهدید کرد «کافران» غربی را هدف «جنگی همه‌جانبه» قرار خواهد داد. به نوشته دیلی‌میل، داعش در این پیام ویدئویی خطاب به هواداران خود در اروپا اعلام کرد: «برادارن ما در اروپا، باید مردم را در خانه‌های‌شان، خیابان‌ها، بازارها و باشگاه‌ها هدف قرار دهید.»
مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان‌ها با اعتراض به عملکرد دولت در برگزاری انتخابات گفت: حدود ۲۰۰ گزارش مبنی بر تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از سوی نامزدها اعلام شده که باید بررسی شود. البته با توافق فرمانداری تهران مقرر شده است ۱۰ درصد از آرای اخذ شده بازشماری شود.
نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات از جابه‌جایی ۷/۲ میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام‌ها در قالب پیام‌های چند رسانه‌ای بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات