صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۰۱۶۹۷

اخبار کوتاه سه‌شنبه 16 خرداد

محمدمهدی عزیززاده، مدیر بخش ویژه نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه کمترین سهم تولیدات هنری در کشور به فعالیت‌های قرآنی اختصاص دارد، گفت: وقتی به نمایشگاه قرآن با این وسعت و گستردگی مراجعه می‌کنید با محصولات و محتواهای تکراری مواجه می‌شوید؛ چرا که تولیدی اتفاق نمی‌افتد و اهل رسانه و فرهنگ درگیر موضوع قرآن نشده‌اند. وی افزود: اگر اصحاب رسانه و فرهنگ وارد فضای فعالیت‌های قرآنی نشوند؛ به طور حتم در آینده دچار بحران مخاطب در این زمینه خواهیم شد.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی ایران گفت: آمادگی داریم انواع محصولات کشاورزی و غذایی را از طریق راه آبی و سه بندر ایران به قطر صادر کنیم. گفتنی است تنها راه ارتباط زمینی با قطر از طریق کشور عربستان میسر است که با توجه به بسته شدن مرزهای عربستان بر روی این کشور، ایران نزدیک‌ترین کشور به قطر است که می‌تواند از طریق راه آبی با طی مسافتی 12 ساعته محصولات غذایی را به این کشور صادر کند.
محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در حال حاضر طرح تفکیک چند وزارتخانه در حد پیشنهاد بوده و هنوز تعداد وزارتخانه‌ها مشخص نشده است، گفت: لوایح تفکیک وزارتخانه‌ها فعلاً در حد طرح اولیه بوده و تا وقتی که کمیسیون‌ها آن را بررسی نکرده باشند، هیچ رسمیتی وجود ندارد. وی افزود: پیشنهادهای مختلفی درباره تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد که همگی در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
پایگاه اینترنتی «اینترسپت» نوشت: با هک پست الکترونیکی سفیر امارات در آمریکا و مکاتباتش، مشخص شده است امارات متحده از کودتا در مصر و ترکیه حمایت ‌کرده است. پست‌های الکترونیکی سفیر امارات، نشان‌دهنده رابطه سفیر امارات در آمریکا با «بنیاد دفاع از دموکراسی» (اپوزیسیون ایران) به منظور اعمال فشار برای خروج سرمایه‌گذاری خارجی از کشورمان است.
گردان‌های المختار [سرایا المختار] مسئولیت هک کردن حساب رسمی وزیر خارجه بحرین را در شبکه اجتماعی توئیتر برعهده گرفتند. این گروه مخالف بحرینی با نفوذ به حساب توئیتری خلیفه احمد الخلیفه توئیت‌هایی با محتوای حمایت از عملیات نیروهای مقاومت بحرین علیه نیروهای رژیم آل‌خلیفه و همچنین بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله نمر باقرالنمر را منتشر کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات