صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۰۲۰۴۱

اخبار کوتاه یکشنبه 28 خرداد

پایگاه خبری پارس با اعلام این خبر که ناطق‌نوری قصد دارد حزبی تأسیس کند، نوشت: برخی به وی پیشنهاد کرده‌اند برای اینکه خود را نماد اعتدال نشان دهد و به علما علامت دهد که همچنان اصولگراست، عنوان حزب خود را «اصولگرایان معتدل» برگزیند. این پایگاه همچنین مدعی می‌شود بر اساس رایزنی ناطق نوری، در صورتی که وی بر تأسیس حزب به جمع‌بندی برسد، علی لاریجانی، مرتضی مقتدایی، مصطفی پورمحمدی، عباس آخوندی، سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی و... در رأس آن قرار می‌گیرند.
یک منبع محلی استان نینوا در گفت‌وگو با پایگاه خبری «سومریه‌نیوز» اعلام کرد: گروه تروریستی داعش پس از سه سال به دلایل نامشخصی نماز جمعه را در مساجد بخش تلعفر (60 کیلومتری غرب نینوا) لغو کرد. این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: داعش با پخش برگه کوچکی میان نیروهای خود به آنان نوید داده که در صورت کشته شدن در درگیری‌های نظامی، وارد بهشت شده و از حوری‌های بهشتی بهره‌مند می‌شوند.
معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: یکی از مصداق‌های فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب، درباره آتش به اختیار بودن، حوزه محیط زیست است که مردم می‌توانند با حضور و مشارکت خود در حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب‌ها و آلودگی‌ها در چارچوب قوانین و مقررات نقش داشته باشند.
بیژن پناهی‌زاده، معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واردات برند آبمیوه‌ای به ایران خبر داد که متعلق به یکی از وابستگان آل‌سعود است. وی اعلام کرد: این محصول وارداتی، تولید شرکتی است که تحت نام موهوم «الخلیج» فعالیت می‌کند. گفتنی است، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که آبمیوه‌های بسیار باکیفیتی در داخل کشور تولید می‌شوند.
افشین حبیب‌زاده با اشاره به شاخصه‌های انتخاب شهردار آینده تهران گفت: مقرر شد هر عضو شورا سه نفر را برای شهرداری تهران معرفی و پیشنهاد کند. از میان نامزدها هر کسی که حداقل پنج رأی کسب کند، وارد فهرست اولیه نامزدهای شهردار تهران خواهد شد.
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه، نماینده مردم بم و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه خرمای ایرانی به نام برخی از کشورهای همسایه در بازار جهانی به فروش می‌رسد، گفت: عدم بسته‌بندی استاندارد، خرمای ایرانی را با برند پاکستانی روانه بازار می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات