صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۰۷۴۲۶

اخبار کوتاه یک‌شنبه 26 آذر

محمدعلی طهماسبی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نهال، اساسی‌ترین عامل در باغبانی است که زیربنای احداث یک باغ و تضمین‌کننده آینده اقتصاد و سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان است، گفت: ۴۰ میلیون اصله نهال برچسب‌دار استاندارد تولید کرده‌ایم. وی افزود: در سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیب درجه یک در سردخانه‌های کشور ذخیره‌سازی و ۱۶۰ هزار تن سیب از کشور صادر شده است.
یک مقام سفارت عربستان سعودی در آمریکا با ابراز خشم از چاپ مقاله ظریف در «نیویورک‌تایمز» فاش کرد، این روزنامه ماه گذشته از چاپ یادداشت «خالدبن‌سلمان» پسر پادشاه عربستان سعودی و سفیر این کشور در آمریکا خودداری کرده؛ اما یک هفته بعد یادداشت محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در حمایت از مواضع ایران در منطقه چاپ کرده است.
محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به میزان افت سالیانه منابع آب زیرزمینی تهران اظهار داشت: متوسط افت سالیانه 2/2 متری در آبخوان دشت هومند‌ـ آبسرد یا 34/1 متری در آبخوان دشت ورامین از جمله مواردی است که افزون بر ایجاد پدیده‌هایی، نظیر فرونشست زمین سبب کاهش مداوم پتانسیل منابع آب زیرزمینی استان شده است.
مصطفی کواکبیان درباره رویگردانی رئیس‌جمهور از اصلاح‌طلبان گفت: مگر روحانی از اول گفت اصلاح‌طلبم که امروز بخواهد به اصلاح‌طلبان پشت کند؟ بنده معتقد هستم ما باید برای سال ۱۴۰۰ کاندیدای خودمان را داشته باشیم، البته روحانی شعارهایی هم داده که باید به آن عمل کند و ما نیز آن را مطالبه می‌کنیم.
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حاشیه‌نشینی آسیب اجتماعی نیست؛ بلکه مسئله‌ای اجتماعی است که باید برای معضلات آن چاره‌اندیشی کرد. وی اظهار داشت: کتمان مسائل و آسیب‌های اجتماعی موجب پیچیدگی و حل نشدن آنها می‌شود.
حسن میردامادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره رویکرد و برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: حمايت اصلاح‌طلبان از لاريجاني در انتخابات 1400 خيلي دور از ذهن است و شايد بتوانيم بگوییم ناممکن است.
سفیر روسیه در سازمان ملل هشدار داد تا زمانی که مقامات دولت آمریکا لفاظی‌های جنگ‌طلبانه و اقدامات تهاجمی علیه پیونگ‌یانگ را کنار نگذارند، کره شمالی نیز از برنامه هسته‌ای خود دست نخواهد کشید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات