صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۱۰۲۴۷

از بهترین استدلال تا کمد‌ی‌ترین اظهارات

1ـ اظهارات کمدی و مضحک نتانیاهو در نیویورک!
نتانیاهو طی سخنرانی در روز آخر نشست سال 2018 «کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل» (آیپک) مدعی شد: توافق هسته‌ای ایران، نه تنها این کشور را میانه‌روتر نکرده، بلکه جسورتر و خطرناک‌تر کرده است. وی با اشاره به فیلم هالیوودی «خوب، بد، زشت»، گفت: «امروز می‌خواهم درباره خوب، بد و زیبا صحبت کنم. خوب و زیبا تمام خدماتی است که اسرائیل[رژیم صهیونیستی] به دنیا ارائه کرده است. بد شرارت‌هایی است که علیه اسرائیل می‌شود و منظورم دقیقاً ایران است.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه برجام راهی باز برای رسیدن به سلاح هسته‌ای در اختیار ایران قرار داده، گفت: «اجازه نمی‌دهیم ایران سلاح هسته‌ای بسازد. ایران به بمب اتم دست نخواهد یافت، نه امروز، نه 10 سال دیگر و نه هیچ وقت.» وی با نشان دادن نقشه‌ای از منطقه، مدعی شد: «ایران در حال ایجاد امپراتوری سلطه‌جو در خاورمیانه است. ایران به دنبال ساخت پایگاه نظامی دائمی در خاک سوریه و ایجاد گذرگاه زمینی از تهران تا طرطوس، به منظور رسیدن به دریای مدیترانه است.»

2ـ بوسه فرمانده بر دست بسیجی حافظ امنیت مردم

سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه از امید خسروی، بسیجی جانباز حادثه آشوب خیابان پاسداران عیادت کرد و دست این بسیجی را بوسید. سرلشکر جعفری همچنین با اشاره به اینکه عده‌ای با انواع سلاح و امکانات در نقطه‌ای از پایتخت قلعه‌ای برای خود بنا کرده بودند و با سستی‌ها و کاستی‌هایی که در مراحل قبلی ایجاد شده بود، فکر می‌کردند می‌توانند به قلدری خود ادامه دهند، گفت: با همت جوانان مؤمن، غیور، انقلابی و شهدایی که در راه امنیت و مقابله با فتنه تقدیم کرده‌ایم، دشمنان به جایی نخواهند رسید. وی تأکید کرد: همه این جانفشانی‌ها در دل صحنه‌های پرخطر برای حفظ انقلاب، اسلام و ایران عزیز ماست. فرمانده کل سپاه تأکید کرد: متأسفانه مخالفان نظام دسترسی به فضای مجازی بدون کنترل فرصت سازمان‌دهی و آموزش را پیدا کردند که اگر این کنترل‌ها محکم بود و همچنین نیروهای امنیتی و بسیجی دست‌شان این طور بسته نبود و محدودیت نداشتند، این شیطنت‌ها بسیار زودتر در نطفه خفه می‌شد.

3ـ بهترین استدلال برای ردّ ادعای دولت!

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر ایجاد ۵۰۰ هزار شغل جدید در سال، اظهار داشت: در حال حاضر ما با تعداد بی‌شماری از مراجعات مردمی و درخواست‌های افراد برای یافتن حداقل شغل که بتوانند امورات زندگی خود و خانواده‌شان را اداره کنند، مواجه هستیم. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس کمیته امداد، افزود: بهترین دلیل برای ردّ آمار ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور صحبت‌های رئیس کمیته امداد است که در گزارش اخیر خود در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد، ۵۰ درصد به آمار مراجعان و متقاضیان برای قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد افزوده شده است.

4ـ از کدام قوه عاقله حرف می‌زنند؟!

روزنامه «بهار» در گزارشی با عنوان «نقش فرانسه در حفظ برجام» نوشت: «با نگاهی به مواضع دولت فرانسه در حوزه مسائل منطقه‌ای شاهد آن هستیم که فرانسوی‌ها در اغلب موارد دیدگاه‌هایی نزدیک به ایران دارند و حتی می‌توان به جرئت گفت که مسیر پیشِ رو برای دست یافتن به توافق میان ایران و کشورهای غربی در مسائل منطقه‌ای مسیری ساده‌تر و با موانع کمتری از مذاکرات هسته‌ای خواهد بود... قوه عاقله نظام سیاسی بر خلاف تمایل جناح تندرو به دنبال حل و فصل موضوعات تنش‌آفرینی است.» البته این روزنامه ننوشته است که برجام تاکنون چه دستاوردهایی داشته که برای حفظ آن باید امتیازهای بیشتر دهیم!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات