صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۱۳۹۹

گزارش روز/ چرایی حمایت از منفورترین‌ها!

پس از آنکه رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، به صراحت گفت جمهوری اسلامی باید برود و به جای آن یک حکومت دموکراتیک به رهبری مریم رجوی بیاید، حالا خبر رسیده است که نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حمایت از گردهمایی مجاهدین خلق در پاریس بیانیه داده و حمایت آمریکا از منافقین را اعلام کرده است[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی
یادداشت: پس از آنکه رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، به صراحت گفت جمهوری اسلامی باید برود و به جای آن یک حکومت دموکراتیک به رهبری مریم رجوی بیاید، حالا خبر رسیده است که نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حمایت از گردهمایی مجاهدین خلق در پاریس بیانیه داده و حمایت آمریکا از منافقین را اعلام کرده است. پیش از این هم در اخبار آمده بود، ۳۳ مقام سابق آمریکایی که در میان‌شان هم دموکرات هست هم جمهوریخواه، در این نشست شرکت کرده‌اند تا دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای در حمایت تمام قد آمریکایی‌ها از منافقین باقی نماند؛ اما سؤال اینجاست که آیا آمریکایی‌ها تا این حد با فضای داخل ایران و نظر مردم ما بیگانه هستند؟ آیا آمریکایی‌ها نمی‌دانند این گروهک تروریستی در میان ایرانیان هیچ جایگاهی ندارد؟ آیا آنها نمی‌دانند در ایران هیچ کس فارغ از آنکه چگونه فکر می‌کند، فارغ از آنکه در چه جریان سیاسی قرار دارد یا چه آیین و مذهب و قومیتی دارد، هرگز حاضر نیست منافقین در کشور به قدرت برسند؟ آنها نمی‌دانند گروهک موسوم به مجاهدین خلق به واسطه آلوده بودن دستش به خون هزاران ایرانی منفورترین جریان در ایران است؟
به طور قطع پاسخ این پرسش‌ها منفی است، آمریکایی‌ها به خوبی بر این مسائل واقف هستند؛ اما موضوع از این قرار است که منافقین به منزله یک گروهک تروریستی که حاضرند هر اقدام خرابکارانه و جنایتی را مرتکب شوند، بهترین گزینه برای تحقق برنامه آمریکایی‌ها در ایران هستند! برنامه‌ای که عبارت است از آشوب، هرج‌ومرج و درگیری یا به عبارت دقیق‌تر یک جنگ داخلی تمام‌عیار که هیچ افقی از ثبات، پیشرفت و توسعه ایران در آن وجود نداشته باشد! اگر از این زاویه و با آگاهی از پس ذهن سیاستمداران آمریکایی به ماجرا نگاه کنیم، آن وقت است که متوجه می‌شویم آمریکایی‌ها برای تحقق اهداف خود انتخاب بسیار درستی کرده‌اند و حمایت آنها از منافقین دیگر خنده‌دار یا عجیب و غریب به نظر نخواهد رسید!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات