صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵۰۳

اخبار کوتاه شنبه 23 تیر

به گزارش رأی‌الیوم، منابع ارشد در تل‌‌آویو اعلام کردند رژیم صهیونیستی به تازگی یک تانک «مرکاوا» به اردن اهدا کرده است. روزنامه عبری‌زبان «جروزالم‌پست» به نقل از منابع مذکور، تصریح کرد تانک مرکاوا یکی از پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارهای نظامی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته از طریق مرزهای میان اسرائیل و اردن و از طریق یک کامیون انتقال داده شد. به نوشته این روزنامه، تانک اهدایی رژیم صهیونیستی به اردن قرار است در موزه نظامی اردن (رویال تانک) به نمایش گذاشته شود.
خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از یک دیپلمات روس که اشاره‌ای به نامش نشده، نوشت: «درخواست‌ها برای خروج حزب‌الله از سوریه پیش از ریشه‌کن شدن تروریسم، غیرقابل قبول است.» این دیپلمات روسیه گفته است: «مبارزه حزب‌الله با تروریسم افراطی، با سیاست‌های روسیه در خاورمیانه همخوانی دارد.» این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ترامپ در دیدار آینده خود با پوتین قصد دارد با وی درباره خروج ایران و حزب‌الله از سوریه مذاکره کند.  
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: هیئت منصفه عالی فدرال دادخواستی علیه 12 مأمور اطلاعاتی روسیه به علت تخلفات هکری مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا صادر کرد. درست چند ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، حمله سایبری به رایانه‌های ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها انجام شد و اطلاعاتی که در پی این حمله سایبری در رسانه‌ها منتشر شد، تأثیری منفی بر نتیجه انتخابات گذاشت.
به دنبال عرضه نشدن کالاهای وارداتی با دلار ۴۲۰۰ تومان، از امروز شنبه ۲۳ تیر ستاد «تشدید مبارزه با احتکار و اختفا» راه‌اندازی خواهد شد. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی معتقدند، جست‌وجوی کسانی که ارز دولتی گرفته و کالای خود را به بازار عرضه نکرده‌اند ستاد نمی‌خواهد؛ چون فهرست این افراد در اختیار دولت است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ۳۰ متهم ارزی که به تازگی دادستان تهران از صدور کیفرخواست‌شان خبر داده، در شعب ویژه سکه و ارز رسیدگی می‌شود. غلامحسین اسماعیلی افزود: در مباحث ارزی اگر موضوع اخلال در نظام اقتصادی تا حد افساد فی‌الارض باشد، پرونده در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.
سردار موسی کمالی درباره نامه وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست از خدمت مقدس سربازی گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیر قانونی و غیر قابل اجراست و ستاد کل نیروهای مسلح هیچ اقدامی برای معافیت انجام نخواهد داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات