صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۱۱۳۰۵

اخبار کوتاه دوشنبه 4 تیر

سردار سرلشکر صفوی با هشدار به عربستان گفت: اگر فکر تعرض به ایران در ذهن عربستانی‌ها شکل بگیرد، در روز نخست ۱۰۰۰ موشک قصرهای پادشاهی این کشور را در ریاض ویران خواهد کرد. دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: امروز حزب‌الله با ۸۰ هزار موشک به یک تهدید دائمی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و از سوی دیگر افکار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان ساری و جاری است و این نشان از نفوذ فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران دارد.
محمدمهدی بهکیش، معاون اقتصادی اتاق بازرگانی نقل‌قول خود از رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه سیف گفته «نمی‌داند با بازار ارز چه باید کند» را تکذیب کرد. این در حالی است که در صحبتی که بین وی و سیف درباره بازار ارز مطرح شده، رئیس کل بانک مرکزی گفته است درباره بازار ارز که اکنون غیر رسمی اعلام شده و قاچاق محسوب می‌شود، بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار ارزی نمی‌تواند ورود کند و لذا مسئول مدیریت این بازار قاچاق نیست.
پس از انتقاد رهبر معظم انقلاب از برخی سفرهای خارجی دستگاه‌ها و تأکید بر افزایش نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، تعدادی از وکلای ملت در حال تنظیم طرح‌هایی برای تحقیق و تفحص از ساختار مجلس هستند. بر اساس این، طرح تحقیق و تفحص از ساختار مجلس و همچنین طرح تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی نمایندگان در دست تدوین و بررسی قرار دارد.
محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، استاد اخلاق و در پاسخ به این پرسش که عده‌ای از شایعه ارسال نامه آقای رئیس‌جمهور به سران اتحادیه اروپایی خبر می‌دهند، ضمن تأیید این خبر گفت: نامه مذکور پس از خروج آمریکا از برجام نوشته شده است.
یگان موشکی یمن از بمباران مرکز اطلاعات وزارت دفاع و دیگر پایگاه‌های پادشاهی عربستان در ریاض برای چندمین بار با موشک بالستیک خبر داد. شایان ذکر است، پیش از این فعالان و کاربران اینترنتی سعودی اعلام کردند یک‌شنبه شب صدای چندین انفجار در ریاض شنیده شده است.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس گفت: کشور در وضعیت سختی است و کار مجلس به تنهایی نیست و هر سه قوه باید با هم کار کنند؛ ولی عنصر اصلی دولت است و با هدایت او باید این کار صورت گیرد. وی افزود: اگر مردم شش ماه مقاومت کنند، وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات