صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۴۴۱۵

اخبار کوتاه چهارشنبه 28 فروردین

هادی هاشم‌زاده، فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رکوردهای کم‌نظیر از سوی شرکت ملی گاز ایران اشاره و تصریح کرد: بیش از 30 هزار و 700 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور فرآوری می‌شود و امروز ایران یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توزیع گاز طبیعی در جهان را دارد. وی افزود: ارزش محصولات پارس جنوبی در سال 97 معادل 43 درصد بودجه عمومی کشور بوده که رقمی معادل 167 هزار میلیارد تومان بوده است.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: دسته‌های جدید ملخ که از سمت شبه‌جزیره عربستان به سمت ایران پرواز کرده‌اند و بر اساس پیش‌بینی فائو از امروز وارد ایران می‌شوند، تهدیدی برای امنیت غذایی کشور به حساب می‌آیند. بارندگی‌های اخیر جاذب ملخ‌های شبه جزیره عربستان شده است. در حال حاضر، استان‌هایی نظیر سیستان‌وبلوچستان، کرمان، بوشهر، جنوب فارس و هرمزگان درگیر آن هستند.
پس از مسدود کردن صفحات تعدادی از فرماندهان سپاه در اینستاگرام، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأیید انسداد صفحه اینستاگرامش اظهار داشت: معلوم شد اینستاگرام و تلگرام در خدمت صهیونیسم است. وی افزود: ترویج ارزش‌های اسلامی، پرداختن به موضوعات تخصصی و ارتباط با سربازان و خانواده‌های آنها، از جمله مطالبی بود که در این صفحه منتشر می‌شد.
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی در دیدار اخیر با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت جدید آستان قدس رضوی از وی خواسته است پیغامی خصوصی را به رهبر معظم انقلاب برساند. آیت‌الله وحیدخراسانی گفته است: «سلام ما را به آقای خامنه‌ای برسانید، واقعاً مرد بزرگواری هستن و خیلی دعا می‌کنم ایشان را.»
عزت‌الله ضرغامی در واکنش به ممانعت حسن روحانی از حضور وی در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتر خود نوشت: «فیلترینگ نوظهور رئیس جمهور راه به جایی نخواهد برد. مأموریت ابلاغی رهبر معظم در این دو حوزه را مصمم‌تر از گذشته ادامه خواهم داد.»
بر اساس آمارهای اعلام شده تولید انواع خودرو در ۱۲ ماهه سال ۹۷ کاهش 37/8 درصدی داشته؛ به ‌گونه‌ای که تولید انواع خودرو از یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۷۵۶ دستگاه در کل سال ۹۶ به ۹۵۵ هزار و ۹۲۳ دستگاه در ۱۲ ماهه ۹۷ رسیده است.
آخرین خبرها از این حکایت دارد که در راستای ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه ۱۲ انتصاب جدید در این بانک صورت گرفته و نمایندگان بانک سپه در پنج بانک و مؤسسه اعتباری به منظور انجام امور مربوط به ادغام معرفی شده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات