صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۴۷۰۶

اخبار کوتاه سه‌شنبه 17 اردیبهشت

بتسلئیل اسموتریچ، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در صفحه توئیتر خود با ناتوانی از کتمان عصبانیت خود از حصول توافق آتش‌بس در غزه، گفت که باید ۷۰۰ نفر در غزه کشته شوند. او با تروریست خواندن ساکنان غزه نوشت: «در سطح تاکتیکی باید جنگ غزه با کشته شدن هفتصد تروریست پایان یابد، یعنی در ازای هر راکت یک نفر و خسارت بالایی به حماس وارد شود تا جایی که سال‌ها فکر حمله را نکند.»
با پایان مهلت معافیت‌‌های آمریکا برای خریداران نفت ایران، بهای بنزین و گازوئیل در انگلیس در دو روز گذشته به شکل کم‌سابقه‌ای افزایش‌ داشته است. بهای هر لیتر بنزین روز دوشنبه 8 پنس و بهای هر لیتر گازوئیل هم 5 پنس افزایش یافت. کارشناسان در انگلیس نگران هستند با روند کنونی افزایش بهای سوخت، قیمت هر لیتر بنزین و گازوئیل از مرز دو پوند تجاوز کند.
یدالله طاهرنژاد، فعال اصلاح‌طلب و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب «آرمان» گفته است: «کمتر کسی است که بخواهد عملکرد دور اول دولت را نفی کند. دولت در دور دوم با بدشانسی روبه‌رو شد... باید شرایط برای مردم تشریح شود و تأکید کنیم انتخاب ما در 92 اگر هوشمندانه بود، در 96 آگاهانه بود.»
مجموع آب موجود در مخازن سدهای استان تهران به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است که این رقم در مقایسه با ۶۶۱ میلیون متر مکعب حجم مخازن سدهای استان در سال گذشته، ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد؛ اما در مجموع، هم‌اکنون ۴۶ درصد از حجم مخازن سدهای استان تهران پر شده و 54 درصد خالی است.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا می‌گوید: واشنگتن در حال کار بر روی برخی تحریم‌های جدید است که کوبا و روسیه را به دلیل حمایت از دولت مادورو هدف قرار می‌دهند. وی تصریح کرده است دولت مادورو در حال نزدیک شدن به دشمنان سنتی واشنگتن، از جمله روسیه، کوبا و حتی ایران است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در پیام‌رسان سروش نوشت: بازی‌های بچه‌گانه و علایق حزبی و گروهی را در برابر مؤلفه‌های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری کنار بگذاریم؛ چرا که نتیجه اعتماد به طلاگرام و هاتگرام، شکل‌گیری وضع موجود است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات