صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۵۳۲۱

اخبار کوتاه یک‌شنبه 19 خرداد

خبرنگار «وال‌استریت‌ژورنال» خبر داد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی هفته جاری به اعضای خود گزارش فنی درباره تولید اورانیوم با غنای پایین ایران ارائه داده که بر اساس این گزارش، ایران در حال حاضر ماهیانه 12 کیلوگرم اورانیوم با غنای پایین تولید می‌کند که 3 تا 4 برابر بیشتر از میزان تولید قبلی تا گزارش 20 مه (30 اردیبهشت) آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. در گزارش 20 مه آژانس، ایران 174/1 کیلوگرم اورانیوم با غنای پایین داشت.

«ابوالقاسم رحیمی‌انارکی» مدیرعامل بانک مسکن با تشریح جزئیات وام ارزان‌قیمت مسکن، گفت: منابع مالی این وام تأمین شده و با معرفی شرکت بازآفرینی شهری ایران به سازندگان پرداخت خوهد شد، در این بسته به تعادل بین عرضه و تقاضا و بازار رهن و اجاره توجه ویژه‌ای شده است. وی افزود: این وام‌ها به طور متوسط 45 میلیون تومان است که با سود 9 درصد پرداخت خواهد شد.

بررسی مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها در سال 98 نشان می‌دهد، در حالی که برخی مدیران با افزایش 3 میلیون تومانی حقوق رو به رو‌ شده‌اند، سقف جدید حداکثر پرداختی از 20 به 23 میلیون تومان افزایش خواهد یافت. البته این میزان پرداختی بعد از کسر مالیات 5 میلیون و 200 هزار تومانی به 18 میلیون و 300 هزار تومان تبدیل می‌شود.

«علی کوهستانی» معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی تهران گفت: انحصار مرغ در میدان بهمن شکسته شده و سازمان تعزیرات با ورود خود به این بازار، انحصار 30 ساله را از بین برده است. وی تصریح کرد: 32 نفر در این زمینه بازداشت شدند و قیمت‌ها در بازار مرغ به ثبات رسیده است.

«سردار محمد تولایی» مسئول اشراف کلی سپاه از دستور سرلشکر سلامی به مراکز علمی، مطالعاتی و دانشگاهی سپاه برای نقش‌آفرینی و مشارکت در تدوین نقشه راه و الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سپاه به منزله یک اولویت جدی و غفلت‌ناپذیر خبر داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات