صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۵۵۰۲
بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز مشخص شد

عقب ماندن ترامپ از ۵ کاندیدای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰

 تازه‌ترین نظرسنجی شبکه فاکس نیوز در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد، رئیس جمهور آمریکا از پنج رقیب دموکرات خود عقب مانده است.

عقب ماندن ترامپ از ۵ کاندیدای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰

 شبکه فاکس نیوز با انتشار تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، از پیشتازی کاندیدا‌های دموکرات این انتخابات و عقب ماندن «دونالد ترامپ» در رقابت با آنان خبر می د‎هد.
به گزارش هیل، براساس نظرسنجی فاکس نیوز – رسانه حامی دونالد ترامپ-، رئیس جمهور فعلی آمریکا از پنج رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور عقب مانده است.
براساس این نظرسنجی که در تاریخ ۹ تا ۱۲ ژوئن (۱۹ تا ۲۲ خرداد) با احتمال خطای ۳ درصدی انجام شد، «جو بایدن» کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری و معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا با اختلافی ۱۰ امتیازی از دونالد ترامپ پیشی گرفته است. بایدن با اختصاص ۴۹ درصد آرا به خود از ترامپ که ۳۹ درصد آرا را به خود اختصاص داده، پیش است.
ضمن این که براساس این نظرسنجی «برنی سندرز» دیگر کاندیدای دموکرات، در رقابت با ترامپ، با اختلافی ۹ درصدی پیش است.
این نظرسنجی نشان می‌دهد که سه کاندیدای دیگر دموکرات نیز نسبت به ترامپ از شانس بالاتری برای پیروزی در انتخابات برخوردارند. «الیزابت وارن» با ۲ امتیاز، «کاملا هریس» و «پیت بوتجیج» با یک امتیاز پیش تر از ترامپ هستند.
در نظرسنجی اولیه فاکس نیوز، همچنین شانس کاندیدا‌های دموکرات برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نشان می‌دهد که بایدن با ۳۲ درصد، سندرز با ۱۳ درصد و وارن با ۹ درصد به ترتیب شانس‌های اول تا سوم پیروزی هستند. ضمن این که هریس و بوتجیج به شکلی برابر تنها ۸ درصد شانس پیروزی دارند.
در نظرسنجی هفته پیش فاکس نیوز نیز بایدن با ۱۱ و سندرز با ۱۰ امتیاز اختلاف با ترامپ در موقعیت بهتری قرار داشتند. در آن نظرسنجی ترامپ شانسی تقریبا برابر با وارن و اختلاف اندکی با هریس و بوتجیج داشت.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات