صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۱۵۹۰۰

اخبار کوتاه دوشنبه 17 تیر

«فیض‌الله عرب‌سرخی» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه «همدلی» گفته است: «اگر نظارت استصوابی نباشد، مشارکت در انتخابات بالا می‌رود.» این در حالی است که در همه کشورهای جهان، از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان و... سیستم نظارت استصوابی در انتخابات وجود دارد. اصلاح‌طلبان برای حمله به شورای نگهبان، ژست دلسوزی برای مشارکت مردمی در انتخابات به خود می‌گیرند. گفتنی ‌است، این طیف در انتخابات ۸۸، رأی مردم را لگدمال کرده و علیه جمهوریت شورش کردند.
سردار «عباس نیلفروشان» با حکم سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه به عنوان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده است. سردار نیلفروشان فرماندهی دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) سپاه، جانشینی قرارگاه امام حسین(ع)، معاونت عملیات نیروی زمینی و جانشینی معاونت عملیات سپاه را در کارنامه کاری خود دارد. گفتنی است، از سال 1395 سردار علی زاهدی، معاونت عملیات سپاه را بر عهده داشت.
سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا پس از سرنگونی پهپاد متجاوزش از طریق واسطه‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند که ما برای حفظ آبروی خود می‌خواهیم عملیاتی محدود در منطقه‌ای کم‌ارزش انجام دهیم و شما به آن پاسخ ندهید. پاسخ نظام جمهوری اسلامی این بود که ما هر عملیاتی را شروع جنگ تلقی می‌کنیم و به آن پاسخ خواهیم داد و اگر جنگی را شروع کردید، پایانش را ما اعلام می‌کنیم.
«علی شیخ‌زاده» قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید گفت: هفته گذشته ۱۰ هزار محصول دارای کسری قطعات، تکمیل شده و در حال تحویل به مشتریان است. به گفته وی، سایپا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قصد دارد از ماه آینده، هفته‌ای 12 هزار خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه سایپا به 50 هزار خودرو در ماه خواهد رسید.
۱۲۰ میلیون دلار آبنبات به شکل بی‌سابقه از کشور صادر شده است که در واقع چیزی جز صادرات شکر یارانه‌ای تولید شده در کشور یا وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست و رانت بی‌سابقه‌ای را نصیب صادرکنندگان این محصول کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات